JAG ÄLSKAR DIG

Precis vart på landvetter och sagt hejdå till Martine. riktigt jobbigt var det. älskar dig otroligt mycket älskling. tänker på dig!

iallafall, idag är det väl typ halloween? inget speciellt som händer. ska se idol klockan åtta, myspys. heja rabih! :)
sen får jag se om jag går o lägger mig.. annars blir det datan och bara ta det lugnt.


ha en underbar kväll!



Love.



Martine
11 November, kl. 02:28 | Blogg;

Älskardej mest MalinFRANSSON!! saknar dej så otroligt mycket. Du betyder bby<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

JAG ÄLSKAR DIG

Precis vart på landvetter och sagt hejdå till Martine. riktigt jobbigt var det. älskar dig otroligt mycket älskling. tänker på dig!

iallafall, idag är det väl typ halloween? inget speciellt som händer. ska se idol klockan åtta, myspys. heja rabih! :)
sen får jag se om jag går o lägger mig.. annars blir det datan och bara ta det lugnt.


ha en underbar kväll!



Love.



Martine
11 November, kl. 02:28 | Blogg;

Älskardej mest MalinFRANSSON!! saknar dej så otroligt mycket. Du betyder bby<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0