RAWR?..

När jag sätter mig vid datorn och ringer upp för att min längtan är så stor, o jag öppnar mailen så står det klart, ja du är närmre än jag trott, och när vi chattar varenda natt, lockar du mig till skratt, ja visst är det härligt de måste vara kärlek på internet. 

dansband babes, DANSBAND.

haha, galet.
men imorgon åker martine, så får sitta o ha kul sista kvällen. right?
rätt mysig låt ändå.
hä-hä-hä



Love.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

RAWR?..

När jag sätter mig vid datorn och ringer upp för att min längtan är så stor, o jag öppnar mailen så står det klart, ja du är närmre än jag trott, och när vi chattar varenda natt, lockar du mig till skratt, ja visst är det härligt de måste vara kärlek på internet. 

dansband babes, DANSBAND.

haha, galet.
men imorgon åker martine, så får sitta o ha kul sista kvällen. right?
rätt mysig låt ändå.
hä-hä-hä



Love.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0