SVART!?

Vakna, och se ut som ett helvete.. välkommen till mitt liv! :) hah, nej men seriöst. fyfan va jag ser ut.. aja, lite kortfattat om igår då. martine o jag hade ju åkt in till stan tidigare för att köpa ny färg för att färga mitt underhår och en slinga vanligt igen då, så tog vi svart för brunt visades ingenting, och nu är mitt hår, gaaanska mycket svart. vet inte om jag blev nöjd eller inte. vill ju inte ha så mörkt hår. heh. men men, bara att leva med! men iallafall, sen spenderade vi kvällen med film & prat. riktigt mysigt! och idag är hennes sista dag här, så får se vad vi hittar på!


pusstjao.


Love.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

SVART!?

Vakna, och se ut som ett helvete.. välkommen till mitt liv! :) hah, nej men seriöst. fyfan va jag ser ut.. aja, lite kortfattat om igår då. martine o jag hade ju åkt in till stan tidigare för att köpa ny färg för att färga mitt underhår och en slinga vanligt igen då, så tog vi svart för brunt visades ingenting, och nu är mitt hår, gaaanska mycket svart. vet inte om jag blev nöjd eller inte. vill ju inte ha så mörkt hår. heh. men men, bara att leva med! men iallafall, sen spenderade vi kvällen med film & prat. riktigt mysigt! och idag är hennes sista dag här, så får se vad vi hittar på!


pusstjao.


Love.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0