SVARTSJUK?.. blä!

Hey!

- angående rubriken, att vara svartsjuk suger! iisch..

har inte riktigt fixat bloggen än, för jag vet inte hur man gör (a)
men snart ska pontus (pontusingeby.se) hjälpa mig lite! så, ni får la checka hur det blir sen ;D kommer säkert bli prima.

som jag skrivit i den andra bloggen jag hade, så har martine kommit tillbaka hit! vi har verkligen haft jätte mysigt. :) och igår kväll färgade vi mitt underhår och en slinga vanligt typ, man ser dock nästan ingen skillnad. ;o men ändå! hah. sen gick vi ut med johanna o några andra och spenderade resten av kvällen med dom. var fan riktigt kul! typ aldrig haft så roligt (a) awesome.
och ikväll blir det bara chill ni vet. martine kommer säkert hit senare! så får väl se vad vi hittar på.

yes ;o var väl allt. kommer mer när jag har tid. höh.
pusssss sweethearts.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

SVARTSJUK?.. blä!

Hey!

- angående rubriken, att vara svartsjuk suger! iisch..

har inte riktigt fixat bloggen än, för jag vet inte hur man gör (a)
men snart ska pontus (pontusingeby.se) hjälpa mig lite! så, ni får la checka hur det blir sen ;D kommer säkert bli prima.

som jag skrivit i den andra bloggen jag hade, så har martine kommit tillbaka hit! vi har verkligen haft jätte mysigt. :) och igår kväll färgade vi mitt underhår och en slinga vanligt typ, man ser dock nästan ingen skillnad. ;o men ändå! hah. sen gick vi ut med johanna o några andra och spenderade resten av kvällen med dom. var fan riktigt kul! typ aldrig haft så roligt (a) awesome.
och ikväll blir det bara chill ni vet. martine kommer säkert hit senare! så får väl se vad vi hittar på.

yes ;o var väl allt. kommer mer när jag har tid. höh.
pusssss sweethearts.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0