0.0

Sådärja! Nu är torsdagen gjord och snart dags för helg igen. helt underbart ju :)
gått skit fort, helt utruligt :3 . nu ska jag väl.. se vidare på simpsons som går på tv, och sen äta något. och efter det blir det plugg. glömde dock no böckerna i skolan, har ju no prov vecka 19 på onsdagen.. tänkte vara en duktig flicka och plugga på i tid, så kanske jag kan det bättre. här är man smart asso! kommer säkert inte lyckas ändå dock, hahaha. vet, jag är en positiv chey! men fixar sig nog. tar bara med böckerna hem imorgon, och ser lite hur det går. c:
nu får jag väl istället läsa massa i min engelska läsbok. har änna ganska mycket panik nu. har mer än halva kvar, och den har massa text o .. är as tjock. så ska försöka bli färdig så snart som möjligt, så jag kan börja skriva på min muntliga o skriftliga uppgift på denna boken! great. får se hur jag lyckas med allt!

~ dagens band: adept ~



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

0.0

Sådärja! Nu är torsdagen gjord och snart dags för helg igen. helt underbart ju :)
gått skit fort, helt utruligt :3 . nu ska jag väl.. se vidare på simpsons som går på tv, och sen äta något. och efter det blir det plugg. glömde dock no böckerna i skolan, har ju no prov vecka 19 på onsdagen.. tänkte vara en duktig flicka och plugga på i tid, så kanske jag kan det bättre. här är man smart asso! kommer säkert inte lyckas ändå dock, hahaha. vet, jag är en positiv chey! men fixar sig nog. tar bara med böckerna hem imorgon, och ser lite hur det går. c:
nu får jag väl istället läsa massa i min engelska läsbok. har änna ganska mycket panik nu. har mer än halva kvar, och den har massa text o .. är as tjock. så ska försöka bli färdig så snart som möjligt, så jag kan börja skriva på min muntliga o skriftliga uppgift på denna boken! great. får se hur jag lyckas med allt!

~ dagens band: adept ~



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0