13.20

maha, på tiden att det kommer ett inlägg nu :3
redan onsdag idag, går ganska fort! ihi. och hemma tidigare än väntat också. mådde inte så bra nu på slutet, så gick hem! hade bara spanska kvar som riktig lektion ändå, och där är jag färdig. sen so, men den behöver man inte vara med på. jag och linn gör arbetet hemma istället! nice price.
sitter förresten och funderar på sommarjobb.. blir dock troligen inte detta året, men nästa! :) ligger mest nu lutat åt kanske barnvakt, eller på något dagis! iallafall något med barn vore kul! blir prima. så, eh, ja! blir nästa sommar antar jag. för denna sommaren ska jag bara slappa och vara med mina kompisar!
pier pressure snart också. bara 53 dagar kvar nu! daniel skulle gå och köpa biljetter idag! massa band som kommer typ. dom som står utskrivna nu är
the used, dead by april, 30 seconds to mars, HIM, paramore, neverstore, her bright skies och några mer, sen kommer det ju fler artister! mysigt värre.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

13.20

maha, på tiden att det kommer ett inlägg nu :3
redan onsdag idag, går ganska fort! ihi. och hemma tidigare än väntat också. mådde inte så bra nu på slutet, så gick hem! hade bara spanska kvar som riktig lektion ändå, och där är jag färdig. sen so, men den behöver man inte vara med på. jag och linn gör arbetet hemma istället! nice price.
sitter förresten och funderar på sommarjobb.. blir dock troligen inte detta året, men nästa! :) ligger mest nu lutat åt kanske barnvakt, eller på något dagis! iallafall något med barn vore kul! blir prima. så, eh, ja! blir nästa sommar antar jag. för denna sommaren ska jag bara slappa och vara med mina kompisar!
pier pressure snart också. bara 53 dagar kvar nu! daniel skulle gå och köpa biljetter idag! massa band som kommer typ. dom som står utskrivna nu är
the used, dead by april, 30 seconds to mars, HIM, paramore, neverstore, her bright skies och några mer, sen kommer det ju fler artister! mysigt värre.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0