19.15

godkväll!
tisdagen har gått ganska fort faktiskt. iallafall skoldagen, känns underbart! slutade ju tolv och allt. hann inte skriva något förut efter skolan dock pågrund av att jag sa hejdå till älsklingen och allt, och sen orkade jag bara inte. satt med ett no arbete som ska vara inlämnat imorgon också! man ska skriva rent allting på datan, så var jag tvungen att skriva om det ungefär tio gånger. pågrund av att då en bild gjorde så att hela word hackade upp sig. var riktigt irriterande! och har fortfarande inte fixat det, men vi får väl se om det löser sig nu snart när pappa kommer hem! pappa hörde förresten med familjens kompis lennart idag och han trodde att min data var färdig nu. som jag skrivit innan så gick den ju sönder, så har vart på lagning jätte länge. har t. om tappat räkningen för hur länge den vart borta! ska bli riktigt skönt att få tillbaka den! saknar att ha en laptop också, dessa stationära datorerna stör jag mig bara på.. vet inte varför. men blivit ganska van nu igen, så kommer istället kännas nytt med laptopen antar jag! hah, knepigt det dära. så hoppas på att få den någon gång i veckan. ska ni alla göra i helgen förresten? min helg är helt fullspäckad! först efter skolan på fredag, så åker jag hem och väntar på att daniel kommer hit, väldigt ovanligt att säga att han ska komma hit, brukar alltid vara hos honom! mycket mysigare så :) men iallafall.. fredag blir nog inget speciellt utan bara hemma mys! sen lördag kanske mathias, min kusin kommer hit en sväng och hälsar på! riktigt spännande. sen söndag ska vi alla på angelikas konfirmation! angelika är min andra "systers" barn, alltså hon jag är moster till! ser inte helene ("systern") som en riktig syster dock. så om någon frågar mig om mina syskon, säger jag bara att jag har en lillebror och en stora syster. dom på pappas sida, som då är helene och janne, dom ser jag inte riktigt som mina syskon! aldrig gjort.
- men hörni, måste sticka!
ska aldelles strax käka, och sedan kommer dating in the dark. can't wait!
puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

19.15

godkväll!
tisdagen har gått ganska fort faktiskt. iallafall skoldagen, känns underbart! slutade ju tolv och allt. hann inte skriva något förut efter skolan dock pågrund av att jag sa hejdå till älsklingen och allt, och sen orkade jag bara inte. satt med ett no arbete som ska vara inlämnat imorgon också! man ska skriva rent allting på datan, så var jag tvungen att skriva om det ungefär tio gånger. pågrund av att då en bild gjorde så att hela word hackade upp sig. var riktigt irriterande! och har fortfarande inte fixat det, men vi får väl se om det löser sig nu snart när pappa kommer hem! pappa hörde förresten med familjens kompis lennart idag och han trodde att min data var färdig nu. som jag skrivit innan så gick den ju sönder, så har vart på lagning jätte länge. har t. om tappat räkningen för hur länge den vart borta! ska bli riktigt skönt att få tillbaka den! saknar att ha en laptop också, dessa stationära datorerna stör jag mig bara på.. vet inte varför. men blivit ganska van nu igen, så kommer istället kännas nytt med laptopen antar jag! hah, knepigt det dära. så hoppas på att få den någon gång i veckan. ska ni alla göra i helgen förresten? min helg är helt fullspäckad! först efter skolan på fredag, så åker jag hem och väntar på att daniel kommer hit, väldigt ovanligt att säga att han ska komma hit, brukar alltid vara hos honom! mycket mysigare så :) men iallafall.. fredag blir nog inget speciellt utan bara hemma mys! sen lördag kanske mathias, min kusin kommer hit en sväng och hälsar på! riktigt spännande. sen söndag ska vi alla på angelikas konfirmation! angelika är min andra "systers" barn, alltså hon jag är moster till! ser inte helene ("systern") som en riktig syster dock. så om någon frågar mig om mina syskon, säger jag bara att jag har en lillebror och en stora syster. dom på pappas sida, som då är helene och janne, dom ser jag inte riktigt som mina syskon! aldrig gjort.
- men hörni, måste sticka!
ska aldelles strax käka, och sedan kommer dating in the dark. can't wait!
puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0