21.30

halloj, im baaack! inte saknat mig för mycket hoppas jag? ;)
mitt lov har vart underbaaaart. sett avatar nu äntligen, grym film! sen är ju vädret på topp också! synd bara att det kommer nu EFTER lovet, men vad gör man! bara det kommer liksom c: man börjar verkligen känna att sommaren är påväg iallafall. skit härligt! idag/ikväll då.. daniel åkte hem för en stund sedan, saknar honom redan. my sweetheart! han har verkligen förgyllat varenda dag nu det senaste. varje dag med honom är som en saga som är för bra för att vara sann. helt otroligt. annars det som är kvar av kvällen ska jag väl snart sätta på femmans grej och se avsnittet av dating in the dark som gick förut klockan åtta! var ju med daniel så missade det. men går lika bra på internet! :3 och förresten, nu gäller det! ska börja banta smått nu innan jag blir femton. äta mindre portioner mat, gå ut och gå varje dag (ändå ifall jag har läxor/prov!) bara äta/dricka sött på helgerna och sen gå bort det typ, eller bara en gång i veckan. men en gång i veckan får det nog bli lite senare, ska mjukstarta nu i början. sen när jag blir femton dock, då blir det rejäl träning. kilorna ska neeer! :) blir nog inte så mycket mer bloggande nu ikväll. sminket måste bort och sen ska jag mysa lite med familjen antar jag och sen är det ju som sagt dating in the dark som gäller. ta hand om er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

21.30

halloj, im baaack! inte saknat mig för mycket hoppas jag? ;)
mitt lov har vart underbaaaart. sett avatar nu äntligen, grym film! sen är ju vädret på topp också! synd bara att det kommer nu EFTER lovet, men vad gör man! bara det kommer liksom c: man börjar verkligen känna att sommaren är påväg iallafall. skit härligt! idag/ikväll då.. daniel åkte hem för en stund sedan, saknar honom redan. my sweetheart! han har verkligen förgyllat varenda dag nu det senaste. varje dag med honom är som en saga som är för bra för att vara sann. helt otroligt. annars det som är kvar av kvällen ska jag väl snart sätta på femmans grej och se avsnittet av dating in the dark som gick förut klockan åtta! var ju med daniel så missade det. men går lika bra på internet! :3 och förresten, nu gäller det! ska börja banta smått nu innan jag blir femton. äta mindre portioner mat, gå ut och gå varje dag (ändå ifall jag har läxor/prov!) bara äta/dricka sött på helgerna och sen gå bort det typ, eller bara en gång i veckan. men en gång i veckan får det nog bli lite senare, ska mjukstarta nu i början. sen när jag blir femton dock, då blir det rejäl träning. kilorna ska neeer! :) blir nog inte så mycket mer bloggande nu ikväll. sminket måste bort och sen ska jag mysa lite med familjen antar jag och sen är det ju som sagt dating in the dark som gäller. ta hand om er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0