22.20

hey dear friends! allt bra med er? :) själv är det kanon! sitter på daniels knän och vi väntar på vårat program entourage som börjar klockan elva! mycket trevligt må jag säga c: fått tillbaka min data nu också! så använder den. dock så har dom inte fixat det som var meningen dom skulle fixa.. jävla idioter. hah. men ska nog köpa en ny dator inom kort! blev förresten ingen mathias idag heller! hans lilla skulle på eller ha något barnkalas, men troligen nästa helg någon gång! nästa helg ska också jag och danibanani jobba på mammas affär där på lördagen :) blir jätte mysigt faktiskt :3 heahea. har inte så mycket mer att skriva.. men hoppas ni haft en bra helg! och att ni får en fortsatt trevlig söndag kväll! puss på er.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

22.20

hey dear friends! allt bra med er? :) själv är det kanon! sitter på daniels knän och vi väntar på vårat program entourage som börjar klockan elva! mycket trevligt må jag säga c: fått tillbaka min data nu också! så använder den. dock så har dom inte fixat det som var meningen dom skulle fixa.. jävla idioter. hah. men ska nog köpa en ny dator inom kort! blev förresten ingen mathias idag heller! hans lilla skulle på eller ha något barnkalas, men troligen nästa helg någon gång! nästa helg ska också jag och danibanani jobba på mammas affär där på lördagen :) blir jätte mysigt faktiskt :3 heahea. har inte så mycket mer att skriva.. men hoppas ni haft en bra helg! och att ni får en fortsatt trevlig söndag kväll! puss på er.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0