ÄNTLIGEN HELG!

wuah, så är det! ganska glad nu asso. vart en okej skoldag, FÅÅR gå på pier pressure och ska troligen få mitt barnbedrag nästa månad så jag kan shoppa! underbart värre :o sen idag är det ju daniel taaajm!
tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg eftersom jag inte kommer skriva nu på ett tag, tills efter helgen förmodligen. magiskt men tragiskt !
nu ska jag försöka läsa lite i min engelska läsbok som ska vara färdig typ, snart. inte länge kvar.. och den är tjock o; haha, är eclipse! tredje boken av twilight. och så är den ju på engelska också! inte för att jag har så svårt för engelska, men man måste läsa exakt varje mening för att förstå. inte som svenskan, där man kan hoppa några meningar för man fattar ändå. men iallafall, ska göra det nu, sen kommer daniel! så.. yeah.
ta hand om er!
puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

ÄNTLIGEN HELG!

wuah, så är det! ganska glad nu asso. vart en okej skoldag, FÅÅR gå på pier pressure och ska troligen få mitt barnbedrag nästa månad så jag kan shoppa! underbart värre :o sen idag är det ju daniel taaajm!
tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg eftersom jag inte kommer skriva nu på ett tag, tills efter helgen förmodligen. magiskt men tragiskt !
nu ska jag försöka läsa lite i min engelska läsbok som ska vara färdig typ, snart. inte länge kvar.. och den är tjock o; haha, är eclipse! tredje boken av twilight. och så är den ju på engelska också! inte för att jag har så svårt för engelska, men man måste läsa exakt varje mening för att förstå. inte som svenskan, där man kan hoppa några meningar för man fattar ändå. men iallafall, ska göra det nu, sen kommer daniel! så.. yeah.
ta hand om er!
puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0