BARA FÖR ATT JAG VILL HA KLÄÄÄDER



hadaaaah
sommar? JATACK!

försökte ladda upp mer kläder, från gina, men bloggens bilduppladdare funkar tydligen inte. iallafall inte med dom bilderna >: var ju lite.. tragiskt. men jag tror ni fattar vinken. jag vill ha massvis med kläder till sommaren, uh-uh-uh! hade dock vart finare om jag var smaaaalare, gah. som hon på andra bilden t.ex, fan perfekt! allt skulle nog sett sjukt ut på mig, hah. aja, inget mer snack om sånt här. mår bara dåligt så fort man tar upp det.
snart ska jag försöka börja bantningen iallafall! PÅ RIKTIGT

nu blir det tyvärr käk, för jag är hungrig. lalala. sen ska jag träffa amanda.
blir tydligen lite senare, för hon skulle skjutsa sin syster till jobbet osvosv.
men det blir av iallafall! wuah.

ta hand om er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

BARA FÖR ATT JAG VILL HA KLÄÄÄDER



hadaaaah
sommar? JATACK!

försökte ladda upp mer kläder, från gina, men bloggens bilduppladdare funkar tydligen inte. iallafall inte med dom bilderna >: var ju lite.. tragiskt. men jag tror ni fattar vinken. jag vill ha massvis med kläder till sommaren, uh-uh-uh! hade dock vart finare om jag var smaaaalare, gah. som hon på andra bilden t.ex, fan perfekt! allt skulle nog sett sjukt ut på mig, hah. aja, inget mer snack om sånt här. mår bara dåligt så fort man tar upp det.
snart ska jag försöka börja bantningen iallafall! PÅ RIKTIGT

nu blir det tyvärr käk, för jag är hungrig. lalala. sen ska jag träffa amanda.
blir tydligen lite senare, för hon skulle skjutsa sin syster till jobbet osvosv.
men det blir av iallafall! wuah.

ta hand om er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0