GIRLS JUST WANNA HAVE FUN

hey people. haft en bra dag? själv har den vart sådär. gått ganska segt i skolan, sen har jag haft väldigt dåligt självförtroende. trött på allt. men huvudsaken är ju att jag klarade, hah. sen är det ju fredag imorgon också, och det är ju väldigt uppskattat! så tankarna på det gjorde allt ganska mycket bättre.
efter skolan sen så såg tydligen amanda mig när jag kom hem, så vi umgicks lite där efter skolan! =) så kom hem nu typ. därför jag inte bloggat innan nu förresten! iallafall, vi har mest vart ute och pratat, sen stack vi hem till henne. drack te och åt lite nyttigt. jätte mysigt! min kväll igår blev förresten väldigt lyckad! det började med lite småmys framför tvn bara, sen ringde daniel och vi pratade jätte länge! till klockan var halv två eller något, då han sedan somna. gullunge. var riktigt mysigt snack kan jag säääga! vi prata massa gammalt. om dagen då vi träffades för första gången, då jag kom hem till honom och massa mer. man fick massa fjärilar i magen och kände sig kär på nytt. helt otroligt vad den grabben gör mig lycklig! attans vad jag saknar honom
men hörni, nu blir det lite musik och sen ska jag plugga på matteprovet!
puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

GIRLS JUST WANNA HAVE FUN

hey people. haft en bra dag? själv har den vart sådär. gått ganska segt i skolan, sen har jag haft väldigt dåligt självförtroende. trött på allt. men huvudsaken är ju att jag klarade, hah. sen är det ju fredag imorgon också, och det är ju väldigt uppskattat! så tankarna på det gjorde allt ganska mycket bättre.
efter skolan sen så såg tydligen amanda mig när jag kom hem, så vi umgicks lite där efter skolan! =) så kom hem nu typ. därför jag inte bloggat innan nu förresten! iallafall, vi har mest vart ute och pratat, sen stack vi hem till henne. drack te och åt lite nyttigt. jätte mysigt! min kväll igår blev förresten väldigt lyckad! det började med lite småmys framför tvn bara, sen ringde daniel och vi pratade jätte länge! till klockan var halv två eller något, då han sedan somna. gullunge. var riktigt mysigt snack kan jag säääga! vi prata massa gammalt. om dagen då vi träffades för första gången, då jag kom hem till honom och massa mer. man fick massa fjärilar i magen och kände sig kär på nytt. helt otroligt vad den grabben gör mig lycklig! attans vad jag saknar honom
men hörni, nu blir det lite musik och sen ska jag plugga på matteprovet!
puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0