GODKVÄLL!

kära människor.. hur har ni det en kväll som denna? :)
själv är det prima! dock ganska trött efter dagen. vart ute i ös regnet massvis (hata regn!), sen kollat film med amanda osv! så nu är jag gaaanska slut asso, hah. men datorn plus lite hög musik funkar alltid! :3 perfeeect.
och imorgon är det ju långfredag. ska umgås med amanda igen! ska väl bara ta det lugnt och mysa antar jag. inte hitta på något speciellt! sen börjar väl talang imorgon igen har jag för mig? blir väl att kolla på det. amanda brukar tycka om det, och jag med faktiskt. kan vara ganska roligt! som förra året tror jag det var, då var det ett par killar som gjorde den så kallade "knäckebröds dansen" haha!
dansade nakna med bara knäckebrö för skrevet, var verkligen något nytt för talang, haha. it was awesome, people! vågat av dom att göra något sånt också! men tillbaka till långfredagen, ska ni göra något speciellt? förmodar att de flesta bara kommer vara hemma och slappa, hah, men vad vet jag!
härligt som faen är det iallafall.

ha en fortsatt underbar kväll sötungar, så ska väl jag fortsätta med mitt! (:

puss!


Pontus
04 April, kl. 01:07 | Blogg; http://pontusingeby.se

haha JA ! Det är faktiskt rätt sjukt ändå :O

Men det är otroligt roligt att vi gillar exakt samma musik ! Wohoo ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

GODKVÄLL!

kära människor.. hur har ni det en kväll som denna? :)
själv är det prima! dock ganska trött efter dagen. vart ute i ös regnet massvis (hata regn!), sen kollat film med amanda osv! så nu är jag gaaanska slut asso, hah. men datorn plus lite hög musik funkar alltid! :3 perfeeect.
och imorgon är det ju långfredag. ska umgås med amanda igen! ska väl bara ta det lugnt och mysa antar jag. inte hitta på något speciellt! sen börjar väl talang imorgon igen har jag för mig? blir väl att kolla på det. amanda brukar tycka om det, och jag med faktiskt. kan vara ganska roligt! som förra året tror jag det var, då var det ett par killar som gjorde den så kallade "knäckebröds dansen" haha!
dansade nakna med bara knäckebrö för skrevet, var verkligen något nytt för talang, haha. it was awesome, people! vågat av dom att göra något sånt också! men tillbaka till långfredagen, ska ni göra något speciellt? förmodar att de flesta bara kommer vara hemma och slappa, hah, men vad vet jag!
härligt som faen är det iallafall.

ha en fortsatt underbar kväll sötungar, så ska väl jag fortsätta med mitt! (:

puss!


Pontus
04 April, kl. 01:07 | Blogg; http://pontusingeby.se

haha JA ! Det är faktiskt rätt sjukt ändå :O

Men det är otroligt roligt att vi gillar exakt samma musik ! Wohoo ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0