GOODMORNIN'

sovit gott, sweeties? själv har jag sovit kanon, och kanske för länge. men det är lov, så vafän. och så somnade jag sent igår. vaknade iallafall vid halv fyra, så nu är jag ganska utvilad. inte helt kanske, fortfarande trött, men orkar inte gå och lägga mig igen! hah, eller, orkar och orkar.. känner inte för't! istället sitter jag här vid datan och myser med musik, blogg, msn, osv. ganska bra det också.

vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, och kommer troligen inte skriva mer efter detta. och bli nu inte föööör rädda, jag menade det inte så ;> men nu har jag helg, och sen lov, och då ska jag inte vara hemma för det mesta. så kommer nog inte bli så mycket bloggande! men, hold on, be strong. tillbaka efter! :) ehe

ta hand om er nu!
PUSS


some good tracks;
Justin bieber - Baby
-||- Somebody to love
-||- Stuck in the moment
Adam Lambert - Whataya want from me
Kent - Idioter
Red - Never be the same
Howie Day - Collide
This Calling - Wherever you will go

The fray - Never say never




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

GOODMORNIN'

sovit gott, sweeties? själv har jag sovit kanon, och kanske för länge. men det är lov, så vafän. och så somnade jag sent igår. vaknade iallafall vid halv fyra, så nu är jag ganska utvilad. inte helt kanske, fortfarande trött, men orkar inte gå och lägga mig igen! hah, eller, orkar och orkar.. känner inte för't! istället sitter jag här vid datan och myser med musik, blogg, msn, osv. ganska bra det också.

vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, och kommer troligen inte skriva mer efter detta. och bli nu inte föööör rädda, jag menade det inte så ;> men nu har jag helg, och sen lov, och då ska jag inte vara hemma för det mesta. så kommer nog inte bli så mycket bloggande! men, hold on, be strong. tillbaka efter! :) ehe

ta hand om er nu!
PUSS


some good tracks;
Justin bieber - Baby
-||- Somebody to love
-||- Stuck in the moment
Adam Lambert - Whataya want from me
Kent - Idioter
Red - Never be the same
Howie Day - Collide
This Calling - Wherever you will go

The fray - Never say never




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0