HEAVEN HELP US NOW

"tjafan, hur är läget?" haha..
helgplanerna kaaanske är lite ändrade. fredag ska jag och daniel kanske grilla med linnea och ludde, om daniel vill detta, eller om det fungerar ihop med det andra som kommer hända i helgen. eftersom vi skulle vara här hos mig, ska prata och planera lite med honom senare ikväll efter han gymmat! så vi får se vad vi kommer fram till. blir iallafall säkert råligt :3 sen lördag är det fortfarande samma planering. mathias min kusin kanske kommer hit, han skulle se om han hann! annars blir det förmodligen nästa helg. och söndag är fortfarande också likadan, alltså angelikas konfirmation. blir nog great! skoldagen då.. den har vart helt okej. gick ganska fort.
pappa ska förresten ringa rektorn igen om alberto, min spanska lärare! antingen ikväll eller någon gång när han har tid. eftersom han vart på mig nu ett tag.
idag t ex sa han en spydig kommentar om att jag "var så bra på lektionen" och himlade med ögonen. det som hände var då att linn sa något i stilen med att vi kunde ha lektion tillsammans idag, så sa jag, jag och linn kan ha våran egen spanska lektion istället! på skoj bara, för jag och linn skojade ju med honom. sen sa han; "pft, ja, och malin är ju så bra på lektionen också..." och himlade med ögonen då som sagt. jag är ju fan en av dom som arbetar bäst på hans jävla lektioner. gah, mycket trevlig lärare tycker jag! =) fuck him. menmen. annars har dagen faktiskt rullat på bra! dock en del grejer nu i skolan.. men är väl alltid så innan terminen är slut antar jag! inte länge kvar till sommarlov iallafall, eller ja.. typ snart sex veckor. men det går fort alltså! wuah
måste kila nu, men ta hand om er så hörs vi ikväll!
eller imorgon om jag inte hinner skriva senare!
puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

HEAVEN HELP US NOW

"tjafan, hur är läget?" haha..
helgplanerna kaaanske är lite ändrade. fredag ska jag och daniel kanske grilla med linnea och ludde, om daniel vill detta, eller om det fungerar ihop med det andra som kommer hända i helgen. eftersom vi skulle vara här hos mig, ska prata och planera lite med honom senare ikväll efter han gymmat! så vi får se vad vi kommer fram till. blir iallafall säkert råligt :3 sen lördag är det fortfarande samma planering. mathias min kusin kanske kommer hit, han skulle se om han hann! annars blir det förmodligen nästa helg. och söndag är fortfarande också likadan, alltså angelikas konfirmation. blir nog great! skoldagen då.. den har vart helt okej. gick ganska fort.
pappa ska förresten ringa rektorn igen om alberto, min spanska lärare! antingen ikväll eller någon gång när han har tid. eftersom han vart på mig nu ett tag.
idag t ex sa han en spydig kommentar om att jag "var så bra på lektionen" och himlade med ögonen. det som hände var då att linn sa något i stilen med att vi kunde ha lektion tillsammans idag, så sa jag, jag och linn kan ha våran egen spanska lektion istället! på skoj bara, för jag och linn skojade ju med honom. sen sa han; "pft, ja, och malin är ju så bra på lektionen också..." och himlade med ögonen då som sagt. jag är ju fan en av dom som arbetar bäst på hans jävla lektioner. gah, mycket trevlig lärare tycker jag! =) fuck him. menmen. annars har dagen faktiskt rullat på bra! dock en del grejer nu i skolan.. men är väl alltid så innan terminen är slut antar jag! inte länge kvar till sommarlov iallafall, eller ja.. typ snart sex veckor. men det går fort alltså! wuah
måste kila nu, men ta hand om er så hörs vi ikväll!
eller imorgon om jag inte hinner skriva senare!
puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0