IF I'M A FAILURE, YOU'RE A TRAGEDY

godkväll kära vänner :3
åt nyss pizza och känner mig just nu gaaanska äcklig. gah, ångest. önskar man kunde bli
smalare skit fort, inte behöva hålla på o banta jätte länge osv.. jobbigt läge.
men vad gör man, aaaight?
när jag blir 15 iallafall, blir det massa gym och massa nyttigt! ska göra min egna mat, HA!
vill dock bli smal nuuuu innan sommaren. man ska ju ha bikini o allt D: panik änna.
får se hur det går med detta. förhoppningsvis går jag ner mina 7-10 kilo.. but who knows >:
har faktiskt inget mer vettigt att säga, hah. så, ha en fortsatt underbar kväll sweeties,
så hörs vi snart!
pusssN
godkväll kära vänner :3
nyss ätit pizza och känner mig just nu gaaanska äcklig. gah, ångest. önskar man kunde bli smalare skit fort, inte behöva hålla på o banta jätte länge osv.. jobbigt läge. men vad gör man, aaaight? när jag blir 15 iallafall, blir det massa gym och massa nyttigt! ska göra min egna mat, HA! vill dock bli smal nuuuu innan sommaren. man ska ju ha bikini o allt D: panik änna. får se hur det går med detta. förhoppningsvis går jag ner mina 7-10 kilo.. but who knows >: har faktiskt inget mer vettigt att säga, hah. så, ha en fortsatt underbar kväll sweeties,
så hörs vi snart! följ förresten gärna också min blogg med bloglovin genom att klicka på rubriken i nästa inlägg! vore great.
pusssN
skit bra kille, som förr brukade vara med i mitt gamla favoritband, Westlife.
underbar röst och en skit fin låt! ENJOY typ :3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

IF I'M A FAILURE, YOU'RE A TRAGEDY

godkväll kära vänner :3
åt nyss pizza och känner mig just nu gaaanska äcklig. gah, ångest. önskar man kunde bli
smalare skit fort, inte behöva hålla på o banta jätte länge osv.. jobbigt läge.
men vad gör man, aaaight?
när jag blir 15 iallafall, blir det massa gym och massa nyttigt! ska göra min egna mat, HA!
vill dock bli smal nuuuu innan sommaren. man ska ju ha bikini o allt D: panik änna.
får se hur det går med detta. förhoppningsvis går jag ner mina 7-10 kilo.. but who knows >:
har faktiskt inget mer vettigt att säga, hah. så, ha en fortsatt underbar kväll sweeties,
så hörs vi snart!
pusssN
godkväll kära vänner :3
nyss ätit pizza och känner mig just nu gaaanska äcklig. gah, ångest. önskar man kunde bli smalare skit fort, inte behöva hålla på o banta jätte länge osv.. jobbigt läge. men vad gör man, aaaight? när jag blir 15 iallafall, blir det massa gym och massa nyttigt! ska göra min egna mat, HA! vill dock bli smal nuuuu innan sommaren. man ska ju ha bikini o allt D: panik änna. får se hur det går med detta. förhoppningsvis går jag ner mina 7-10 kilo.. but who knows >: har faktiskt inget mer vettigt att säga, hah. så, ha en fortsatt underbar kväll sweeties,
så hörs vi snart! följ förresten gärna också min blogg med bloglovin genom att klicka på rubriken i nästa inlägg! vore great.
pusssN
skit bra kille, som förr brukade vara med i mitt gamla favoritband, Westlife.
underbar röst och en skit fin låt! ENJOY typ :3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0