IT'S BETTER TO BE HATED FOR WHAT YOU ARE, THAN LOVED FOR THAT YOU'RE NOT

Jag
Mig själv med tre ord: never good enough      x]
Jag ville bli när jag var liten: masssor
Är du kittlig: på vissa ställen. ^^
Mitt rum kan beskrivas som: Rätt.. litet?  8)
Spelar du något instrument: nepp
Något du absolut inte äter: Hmm . Kommer inte på något nu.
Vad sa du senast: Jag sjöng (6) . Hohoh.
Det här är jag bra på: Typ, ingenting? ^^
Brukar du svära mycket: ibland
Vad vill du jobba som: ingenaning!
Gillar du att sjunga: Ja =)
Gungar du på stolen: Nej, Här sitter man still =D
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster
Anser du att du är stark: Nej x]
Använder du knark: nej!
Tänker du någonsin pierca eller tattuera dig? kanske ;D
Favorit
Färg: massa
Mat: Olika. :)
Låt: massor.
Ämne: Ingenaning. . ;P.
Plagg: Vet inte.
Skor: Eh, Ja vet inte
Ställe: kba å gbg ;D. Wieh
Tidning: Aftonbladet (6) . Läser inte så mycket annat.
Film: Massor!
Bok: "Om jag kunde drömma" <3 :)
Senaste
Person som sovit i din säng: jag!
Person som du pratade med: Marcus
Person som du gick på bio med: Linnea, jamina & sebbe :)
Person som du gick på stan med: Linnea :D <333
Person som du skällde på: Vet inte !
Låt du hörde: Chris brown - Superhuman
Film du såg: Någon på tv igår.
Pogramm du såg: Charter feber typ x]. haha, Men kollar knappt..
Mat du åt: Grönsaker som vi kallar det. Makaroner, grönsaker o tonfisk 8)
Kram: Jamina <3
Känslan: Glad typ. ^^
Resa: Kroatien. Längesen !
Glädje: Vet inte
Dröm: Kommer inte ihåg. x]
Person du träffade: Mamma
Pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: Jamina <3
Gången du åt 7-eleven korv: Inte ätit x]
Gången du var utomhus: Förut
Hela din familj åt middag tillsammans: FÖrut ^^
Saken du köpte: Biljetter till bio 8]
Fjortis
Hur många foundation har du: 1.
Hur många puder har du: inga. xD
Hur många mascaror har du: asså, mamma har massa. Så tar av henne ;D
Dricker du för att det är roligt: Nej
Har du en bästa vän som är fjortis: Nej!
Använder du uttrycket omg: (A). Skyldig ! Haha
Vänner
Har du en bästa vän: Världens bästa <3
Vem säger du allting till: några :). Mest linnea, amanda å min syster. <3
Vem förstår dig allra bäst: Samma där :)
Vem kan du inte leva utan: Vännerna <3  (Ni vet vilka ni är ! )
Vem finns alltid där: Några :)  Tack för det <3
Jag
Mig själv med tre ord: never good enough
Jag ville bli när jag var liten: artist typ o; som britney spears i hennes film, hah
Är du kittlig: eh, ibland
Mitt rum kan beskrivas som: .. normalt?
Vad sa du senast: "can't pull myself away" haha, sjunger (y)
Brukar du svära mycket: händer!
Gillar du att sjunga: ja fofaen!
Vilken hand håller du gaffeln i: vänster.
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig? har ju redan piercing, och tatuering hoppas jag på snart!

Senaste
Person som sovit i din säng: daniel <3
Person som du pratade med: mami
Person som du gick på bio med och vilken film: daniel, såg avatar :)!
Person som du gick på stan med: danibanani <3
Låt du hörde: brian mcfadden - almost here
Film du såg: avatar o; tror jag, hah. vet inte
Program du såg: simpsons!
Mat du åt: makaroner.
Kram: hm, var av daniel i tisdags tror jag :) <3
Känslan: trött!
Resa: räknas danmark? hah :) isåfall, danmark på daniels födelsedag! annars kroatien när jag var åtta o;
Person du träffade: la familia!
Pratade i telefon med: papi
Personen du fick sms av: linnea <3
Gången du var utomhus: förut!
Hela din familj åt middag tillsammans: igår.

Fjortis
Hur många foundation har du: en.
Hur många puder har du: none
Hur många mascaror har du: delar med mamma!
Har du en bästa vän som är fjortis: nope
Använder du uttrycket omg: yeah

Vänner
Har du någon bästa vän: har fler än en. och dom är världens bästa!
Vem säger du allting till: närmaste!
Vem förstår dig allra bäst: samma där (: är några!
Vem kan du inte leva utan: vännerna, daniel och familjen/släkten!
Vem finns alltid där: några! älskar er.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

IT'S BETTER TO BE HATED FOR WHAT YOU ARE, THAN LOVED FOR THAT YOU'RE NOT

Jag
Mig själv med tre ord: never good enough      x]
Jag ville bli när jag var liten: masssor
Är du kittlig: på vissa ställen. ^^
Mitt rum kan beskrivas som: Rätt.. litet?  8)
Spelar du något instrument: nepp
Något du absolut inte äter: Hmm . Kommer inte på något nu.
Vad sa du senast: Jag sjöng (6) . Hohoh.
Det här är jag bra på: Typ, ingenting? ^^
Brukar du svära mycket: ibland
Vad vill du jobba som: ingenaning!
Gillar du att sjunga: Ja =)
Gungar du på stolen: Nej, Här sitter man still =D
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster
Anser du att du är stark: Nej x]
Använder du knark: nej!
Tänker du någonsin pierca eller tattuera dig? kanske ;D
Favorit
Färg: massa
Mat: Olika. :)
Låt: massor.
Ämne: Ingenaning. . ;P.
Plagg: Vet inte.
Skor: Eh, Ja vet inte
Ställe: kba å gbg ;D. Wieh
Tidning: Aftonbladet (6) . Läser inte så mycket annat.
Film: Massor!
Bok: "Om jag kunde drömma" <3 :)
Senaste
Person som sovit i din säng: jag!
Person som du pratade med: Marcus
Person som du gick på bio med: Linnea, jamina & sebbe :)
Person som du gick på stan med: Linnea :D <333
Person som du skällde på: Vet inte !
Låt du hörde: Chris brown - Superhuman
Film du såg: Någon på tv igår.
Pogramm du såg: Charter feber typ x]. haha, Men kollar knappt..
Mat du åt: Grönsaker som vi kallar det. Makaroner, grönsaker o tonfisk 8)
Kram: Jamina <3
Känslan: Glad typ. ^^
Resa: Kroatien. Längesen !
Glädje: Vet inte
Dröm: Kommer inte ihåg. x]
Person du träffade: Mamma
Pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: Jamina <3
Gången du åt 7-eleven korv: Inte ätit x]
Gången du var utomhus: Förut
Hela din familj åt middag tillsammans: FÖrut ^^
Saken du köpte: Biljetter till bio 8]
Fjortis
Hur många foundation har du: 1.
Hur många puder har du: inga. xD
Hur många mascaror har du: asså, mamma har massa. Så tar av henne ;D
Dricker du för att det är roligt: Nej
Har du en bästa vän som är fjortis: Nej!
Använder du uttrycket omg: (A). Skyldig ! Haha
Vänner
Har du en bästa vän: Världens bästa <3
Vem säger du allting till: några :). Mest linnea, amanda å min syster. <3
Vem förstår dig allra bäst: Samma där :)
Vem kan du inte leva utan: Vännerna <3  (Ni vet vilka ni är ! )
Vem finns alltid där: Några :)  Tack för det <3
Jag
Mig själv med tre ord: never good enough
Jag ville bli när jag var liten: artist typ o; som britney spears i hennes film, hah
Är du kittlig: eh, ibland
Mitt rum kan beskrivas som: .. normalt?
Vad sa du senast: "can't pull myself away" haha, sjunger (y)
Brukar du svära mycket: händer!
Gillar du att sjunga: ja fofaen!
Vilken hand håller du gaffeln i: vänster.
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig? har ju redan piercing, och tatuering hoppas jag på snart!

Senaste
Person som sovit i din säng: daniel <3
Person som du pratade med: mami
Person som du gick på bio med och vilken film: daniel, såg avatar :)!
Person som du gick på stan med: danibanani <3
Låt du hörde: brian mcfadden - almost here
Film du såg: avatar o; tror jag, hah. vet inte
Program du såg: simpsons!
Mat du åt: makaroner.
Kram: hm, var av daniel i tisdags tror jag :) <3
Känslan: trött!
Resa: räknas danmark? hah :) isåfall, danmark på daniels födelsedag! annars kroatien när jag var åtta o;
Person du träffade: la familia!
Pratade i telefon med: papi
Personen du fick sms av: linnea <3
Gången du var utomhus: förut!
Hela din familj åt middag tillsammans: igår.

Fjortis
Hur många foundation har du: en.
Hur många puder har du: none
Hur många mascaror har du: delar med mamma!
Har du en bästa vän som är fjortis: nope
Använder du uttrycket omg: yeah

Vänner
Har du någon bästa vän: har fler än en. och dom är världens bästa!
Vem säger du allting till: närmaste!
Vem förstår dig allra bäst: samma där (: är några!
Vem kan du inte leva utan: vännerna, daniel och familjen/släkten!
Vem finns alltid där: några! älskar er.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0