LAlaLA

Wuah, kläder till imorgon framplockade och planer med linnea! azum
jag och linnea har alltså kommit fram till att vi båda ska ut o springa imorgon. så äre. vi ska bli smala! har ganska mycket panik. när jag ser massa smala runt om i min omgivning vet jag nästan inte vad jag ska göra. blir galen. varför ska jag fylla år så sent för? >: orättvist! men yes, världen är orättvist. man kan ju inte få allt, right? :) vill ha massa kläder också, men vem har pengar till det? noone!
inte lätt :3
men nu ska jag parta med musik, sen blir det antagligen sängen för min del!
CIAO!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

LAlaLA

Wuah, kläder till imorgon framplockade och planer med linnea! azum
jag och linnea har alltså kommit fram till att vi båda ska ut o springa imorgon. så äre. vi ska bli smala! har ganska mycket panik. när jag ser massa smala runt om i min omgivning vet jag nästan inte vad jag ska göra. blir galen. varför ska jag fylla år så sent för? >: orättvist! men yes, världen är orättvist. man kan ju inte få allt, right? :) vill ha massa kläder också, men vem har pengar till det? noone!
inte lätt :3
men nu ska jag parta med musik, sen blir det antagligen sängen för min del!
CIAO!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0