LOVELY!

hej underbara läsare! hoppas ni alla mår primaaa, för det gör iallafall jag.
vart ute och powerwalkat/sprungit i en timma! as stolt över mig själv. var jätte skönt! så ska nog fortsätta såhär nu, så får vi se om det ger något bra resultat. men det får vi ju verkligen hoppas på!
blev inget läsande förut.. så ska nog sätta igång med det nu en stund. får se om daniel kommer senare också! han hade inga pengar dock, men vi får se när hans mamma kommer hem. och vad klockan blir!

ha en underbar helg, och en bra valborg får jag säga!
ska nog bara vara hemma och mysa på valborg, men förmodar att nästan alla ska ut o festa. har själv ingen fest att gå till, så får bli mys med familjen och daniel istället! föredrar nog det ändå, så! skulle egentligen kanske grilla och umgås med therese, hennes pojkvän, linnea, daniel och några mer som dom skulle dra med sig, men blir inte längre av! men blir en awesome valborg ändå :)

ta hand om er!


Linnea
04 April, kl. 20:56 | Blogg; http://zombieattack.blogg.se/

Man blir fett stolt över sig själv när man sprungit osv ;D ! As gött : ) Wuah, göött kempe harding maowlin <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

LOVELY!

hej underbara läsare! hoppas ni alla mår primaaa, för det gör iallafall jag.
vart ute och powerwalkat/sprungit i en timma! as stolt över mig själv. var jätte skönt! så ska nog fortsätta såhär nu, så får vi se om det ger något bra resultat. men det får vi ju verkligen hoppas på!
blev inget läsande förut.. så ska nog sätta igång med det nu en stund. får se om daniel kommer senare också! han hade inga pengar dock, men vi får se när hans mamma kommer hem. och vad klockan blir!

ha en underbar helg, och en bra valborg får jag säga!
ska nog bara vara hemma och mysa på valborg, men förmodar att nästan alla ska ut o festa. har själv ingen fest att gå till, så får bli mys med familjen och daniel istället! föredrar nog det ändå, så! skulle egentligen kanske grilla och umgås med therese, hennes pojkvän, linnea, daniel och några mer som dom skulle dra med sig, men blir inte längre av! men blir en awesome valborg ändå :)

ta hand om er!


Linnea
04 April, kl. 20:56 | Blogg; http://zombieattack.blogg.se/

Man blir fett stolt över sig själv när man sprungit osv ;D ! As gött : ) Wuah, göött kempe harding maowlin <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0