TJABBATJENAHALLÅ!

Onsdag - check!
nyss kommit hem från skolan, vart en ganska lugn dag! hade dock panik på morgonen. hade ingen lust alls att gå till skolan, helvetet är vad det är! man är som en jefla fånge där, men blev faktiskt ganska bra ändå. slapp ju spanskan, pågrund av att vi hade elevråd just då spanskan var, och då är ju allt på topp! ehe. och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på! kanske borde plugga matte eller hemkunskap, men orkar inte just nu. har ju matteprov på fredag och hemkunskaps prov på tisdag. hkk provet kan vänta, eftersom det är ganska länge kvar, och matten börjar jag nog på imorgon! kan ganska mycket ändå eftersom vi gick igenom det mesta idag på lektionen, och så kommer det ju en lektion imorgon. men vi får la seeeee.

ha det bäst!



grym kille!
även låten "somebody to love" om någon är intresserad,
wuah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

TJABBATJENAHALLÅ!

Onsdag - check!
nyss kommit hem från skolan, vart en ganska lugn dag! hade dock panik på morgonen. hade ingen lust alls att gå till skolan, helvetet är vad det är! man är som en jefla fånge där, men blev faktiskt ganska bra ändå. slapp ju spanskan, pågrund av att vi hade elevråd just då spanskan var, och då är ju allt på topp! ehe. och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på! kanske borde plugga matte eller hemkunskap, men orkar inte just nu. har ju matteprov på fredag och hemkunskaps prov på tisdag. hkk provet kan vänta, eftersom det är ganska länge kvar, och matten börjar jag nog på imorgon! kan ganska mycket ändå eftersom vi gick igenom det mesta idag på lektionen, och så kommer det ju en lektion imorgon. men vi får la seeeee.

ha det bäst!



grym kille!
även låten "somebody to love" om någon är intresserad,
wuah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0