UPDATE

hey peeeople! saknat mig? hah
hoppas ni haft en bra helg, min har iallafall vart underbar!
alla dagar blir plötsligt bättre med daniel vid min sida.
tack för styrkan du ger mig älskling.

sen fick jag ett mail från min kusin idag på facebook också! blev jätte chockad när mamma sa att han hade skrivit till henne, och sen att jag också fått! skit roligt.
så han kanske ska komma hit nästa helg så hela familjen kan umgås, sen har dom tydligen bestämt att vi ska grilla tillsammans på sommaren. sten mysigt ju! så nu vet jag hur min sommar kommer bli -  AAAWESOME.

men nu ska jag dra mig vidare, entourage kommer ju snart!
ta hand om er nu och ha en fortsatt underbar kväll finisar.

puss!


Linnea
04 April, kl. 21:41 | Blogg; http://newa.blogg.se/

Låter myysigt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

UPDATE

hey peeeople! saknat mig? hah
hoppas ni haft en bra helg, min har iallafall vart underbar!
alla dagar blir plötsligt bättre med daniel vid min sida.
tack för styrkan du ger mig älskling.

sen fick jag ett mail från min kusin idag på facebook också! blev jätte chockad när mamma sa att han hade skrivit till henne, och sen att jag också fått! skit roligt.
så han kanske ska komma hit nästa helg så hela familjen kan umgås, sen har dom tydligen bestämt att vi ska grilla tillsammans på sommaren. sten mysigt ju! så nu vet jag hur min sommar kommer bli -  AAAWESOME.

men nu ska jag dra mig vidare, entourage kommer ju snart!
ta hand om er nu och ha en fortsatt underbar kväll finisar.

puss!


Linnea
04 April, kl. 21:41 | Blogg; http://newa.blogg.se/

Låter myysigt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0