WAOW-WAOW

gah. måste dit, SKA dit!
kommer många bra artister i år.. bättre än metaltowns iallafall!
förutom adept då, ehehe. dom är grymma. plus någon enstaka mer.
men har iallafall beslutat mig för att skita i metaltown i år,
och förhoppningsvis då gå på pier pressure istället. bara 60 dagar kvar ffs!
får isåfall bli metaltown någon annan gång, weiii.
håll tummarna för att mig!?
hah, pusshai


Emma Nilsson
04 April, kl. 21:21 | Blogg;

awwwww, älska adept! :'3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

WAOW-WAOW

gah. måste dit, SKA dit!
kommer många bra artister i år.. bättre än metaltowns iallafall!
förutom adept då, ehehe. dom är grymma. plus någon enstaka mer.
men har iallafall beslutat mig för att skita i metaltown i år,
och förhoppningsvis då gå på pier pressure istället. bara 60 dagar kvar ffs!
får isåfall bli metaltown någon annan gång, weiii.
håll tummarna för att mig!?
hah, pusshai


Emma Nilsson
04 April, kl. 21:21 | Blogg;

awwwww, älska adept! :'3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0