7 December - 19.18

Kära vänner.. vad har ni för er? Själv så kommer ju Paradise hotel snart, och självklart ska jag kolla på det. Har fastnat typ, haha. Snart slut dock. Buhu. Vad ska jag längta efter på dagarna? :c . Nej men, blir nog bra ändå. Hoho. Sen efter det måste jag plugga också. Hilvede. Jag orkar inte. Hatar plugg. Är nästan det tråkigaste som finns, eller vad säger ni? Fy! Men ligger lite efter med saker, så jag får väl sätta fart! Så det är att vara människa. Sucks, doesnt it?
Ne, nu ska jag väl fortsätta med mitt hörni, och sluta prata dynga. Vi hörs när vi hörs! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

7 December - 19.18

Kära vänner.. vad har ni för er? Själv så kommer ju Paradise hotel snart, och självklart ska jag kolla på det. Har fastnat typ, haha. Snart slut dock. Buhu. Vad ska jag längta efter på dagarna? :c . Nej men, blir nog bra ändå. Hoho. Sen efter det måste jag plugga också. Hilvede. Jag orkar inte. Hatar plugg. Är nästan det tråkigaste som finns, eller vad säger ni? Fy! Men ligger lite efter med saker, så jag får väl sätta fart! Så det är att vara människa. Sucks, doesnt it?
Ne, nu ska jag väl fortsätta med mitt hörni, och sluta prata dynga. Vi hörs när vi hörs! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0