9 december

Men tjena! Mår faktiskt kanon just nu. Lyssnat på massa bra musik som får en på fezthumör, försökt äta lite, imorgon i skolan ska alla niorna gå o se en teater i backa typ, som heter kött.. haha, får la se om den är något att ha.. Roligt iallafall! Sen ska vi på liseberg resten av kvällen. Bara umgås och äta julbord där typ. Skit mysigt ju! Skulle egentligen börjat fem i tolv, men eftersom jag har två prov att göra ska jag vara i skolan tidigast nio. Då är det musikprov, sen tio är det no prov. (håll tummarna för mig ;>) MEN IALLAFALL, jag är ganska happy nu alltså. Hihi. As skönt. Sen ska jag troligen upp till Ronja efter liseberg på fredag!! Bort från denna hålan och upp till vänersborg och ha as mysigt. Få slippa tänka massa osvosv. Blir as nice. Nu ska jag bara plugga lite o kanske efteråt sätta på en film. Bara ha mysigt liksom, jag förtjänar det ja0! Pusspusspuss

Informerar: Imorgon har jag namnsdag! heahea. Glöm fohilvede inte att gratta mig!


Linnea.C
12 December, kl. 19:16 | Blogg; http://lynea.blogg.se/

Åh, vi såg den Kött för typ två veckorsen. Det är typ en sexualundervisning fast med mer handling xD ! Ganska kul faktiskt (: !

GRATTIS I FÖRSKOTT <3

madden
12 December, kl. 16:32 | Blogg; http://balladenomengrillbit.blogspot.com

ah den teatern såg vi med :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

9 december

Men tjena! Mår faktiskt kanon just nu. Lyssnat på massa bra musik som får en på fezthumör, försökt äta lite, imorgon i skolan ska alla niorna gå o se en teater i backa typ, som heter kött.. haha, får la se om den är något att ha.. Roligt iallafall! Sen ska vi på liseberg resten av kvällen. Bara umgås och äta julbord där typ. Skit mysigt ju! Skulle egentligen börjat fem i tolv, men eftersom jag har två prov att göra ska jag vara i skolan tidigast nio. Då är det musikprov, sen tio är det no prov. (håll tummarna för mig ;>) MEN IALLAFALL, jag är ganska happy nu alltså. Hihi. As skönt. Sen ska jag troligen upp till Ronja efter liseberg på fredag!! Bort från denna hålan och upp till vänersborg och ha as mysigt. Få slippa tänka massa osvosv. Blir as nice. Nu ska jag bara plugga lite o kanske efteråt sätta på en film. Bara ha mysigt liksom, jag förtjänar det ja0! Pusspusspuss

Informerar: Imorgon har jag namnsdag! heahea. Glöm fohilvede inte att gratta mig!


Linnea.C
12 December, kl. 19:16 | Blogg; http://lynea.blogg.se/

Åh, vi såg den Kött för typ två veckorsen. Det är typ en sexualundervisning fast med mer handling xD ! Ganska kul faktiskt (: !

GRATTIS I FÖRSKOTT <3

madden
12 December, kl. 16:32 | Blogg; http://balladenomengrillbit.blogspot.com

ah den teatern såg vi med :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0