Allt är tillbaka på sin plats

Im happy. Imorgon är det studiedag, jag har min choklad brevid mig, och cola i kylen (heahea) Onyttigt, jag vet. Men vafaen, man lever bara en gång! Nu ska jag iallafall vänta på att mamsen kommer hem, för hon har köpt lite grejor till mig på apoteket, så ska jag ta det, och hoppas på att saker och ting blir bättre med min kropp ocksååå. Höh, Nu ska jag ta lite kspecial och sätta på någon film. Men vi hörs sen kanske. puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Allt är tillbaka på sin plats

Im happy. Imorgon är det studiedag, jag har min choklad brevid mig, och cola i kylen (heahea) Onyttigt, jag vet. Men vafaen, man lever bara en gång! Nu ska jag iallafall vänta på att mamsen kommer hem, för hon har köpt lite grejor till mig på apoteket, så ska jag ta det, och hoppas på att saker och ting blir bättre med min kropp ocksååå. Höh, Nu ska jag ta lite kspecial och sätta på någon film. Men vi hörs sen kanske. puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0