Äntligen hemma!

Ja, kan man väl lugnt säga. För det första så kom inte bussen förut när den skulle, sen när vi kom fram till stationen så åkte tåget, så skulle det komma om typ, 30 minuter. Satt där och råfrös i 20, när det väl var nära så kom en röst och sa att tåget är inställt 40 minuter till. Roligt. Så satt där och frös som tusan, inte värt! Sen iallafall kom ett annat tåg, som kom fram väldigt fort. Men var ju som sagt.. väääldigt kallt. haha! Sen mötte jag Linnea, vi letade efter pappa, hittade honom tillslut, och åkte till piercing studion! Gick förövrigt väldigt fort. Gjorde ont dock, gud. Haha! Trodde faktiskt det skulle kännas som den jag gjorde i läppen, men detta var definitivt mer smärtsamt! Haha. Gjorde också ont as lång tid efter och gör fortfarande ont. Testade att tvätta nu och sved som attan. Men vafaen, ett hål i magen ju! Läker väl som vilket annat sår som helst ;> Hoho. Men fint blev det iallafall! Är nöjd. Så nu var det gjort. Nu har jag piercad navel också! Ohoho, grattis till mig typ. Nu ska jag sätta på en film och vänta tills pappa kommer hem med maten. Sen blir det väl sängen eller något. See ya!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Äntligen hemma!

Ja, kan man väl lugnt säga. För det första så kom inte bussen förut när den skulle, sen när vi kom fram till stationen så åkte tåget, så skulle det komma om typ, 30 minuter. Satt där och råfrös i 20, när det väl var nära så kom en röst och sa att tåget är inställt 40 minuter till. Roligt. Så satt där och frös som tusan, inte värt! Sen iallafall kom ett annat tåg, som kom fram väldigt fort. Men var ju som sagt.. väääldigt kallt. haha! Sen mötte jag Linnea, vi letade efter pappa, hittade honom tillslut, och åkte till piercing studion! Gick förövrigt väldigt fort. Gjorde ont dock, gud. Haha! Trodde faktiskt det skulle kännas som den jag gjorde i läppen, men detta var definitivt mer smärtsamt! Haha. Gjorde också ont as lång tid efter och gör fortfarande ont. Testade att tvätta nu och sved som attan. Men vafaen, ett hål i magen ju! Läker väl som vilket annat sår som helst ;> Hoho. Men fint blev det iallafall! Är nöjd. Så nu var det gjort. Nu har jag piercad navel också! Ohoho, grattis till mig typ. Nu ska jag sätta på en film och vänta tills pappa kommer hem med maten. Sen blir det väl sängen eller något. See ya!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0