"Bezie"

Hört en massa skit om den här killen, och ser man på hans blogg, är han ju en riktig jävla douch bag. Snackar skit om folk hit och dit osv. Kolla bara på denna videon. Sexigt, right? .. suck.. Sjuk kille, säger jag bara.
och, har han inte en riktigt irriterande röst?.. hör bara!

 

btw! någon mer än jag som tycker att han ser ut som en docka? (haha)
Tycker iallafall att han ser sjukt läskig ut! Men kanske bara är jag..
-> bezie.blogg.se

Men vad gör man inte för kändislivet? haha..


Martine
12 December, kl. 16:45 | Blogg;

Han är helt jefla sjuk i huvudet! ;o Docka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

"Bezie"

Hört en massa skit om den här killen, och ser man på hans blogg, är han ju en riktig jävla douch bag. Snackar skit om folk hit och dit osv. Kolla bara på denna videon. Sexigt, right? .. suck.. Sjuk kille, säger jag bara.
och, har han inte en riktigt irriterande röst?.. hör bara!

 

btw! någon mer än jag som tycker att han ser ut som en docka? (haha)
Tycker iallafall att han ser sjukt läskig ut! Men kanske bara är jag..
-> bezie.blogg.se

Men vad gör man inte för kändislivet? haha..


Martine
12 December, kl. 16:45 | Blogg;

Han är helt jefla sjuk i huvudet! ;o Docka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0