Britney Spears

 

Någon mer än jag som tycker att Britney spears är så otroligt vacker? Shit. Eller, innan allt hände. Dock så tycker jag att hon fortfarande är lika vacker. Förstår inte direkt vad alla är emot henne för.. Vi alla är människor, hon kraschade, men vem gör inte det i livet? Finns nog ingen som kan leva felfritt eller utan något enstaka problem. Eller utan depressioner någon gång först och främst! Ska hon inte få möta människans hinder, för att hon är känd? Det är ju helt fel. Ska inte hon få rätt till att göra saker i sitt liv, som inte folk ser ner på? Visst, hon rakade av sitt hår, drama drama drama.. Men är väl inte alltid så lätt i kändislivet. Kan fan förstå varför hon blev som hon blev. Hon har ju all rätt i världen, precis som du och jag, att leva sitt liv med sina egna regler. Tycker ärligt talat fortfarande att hon är vacker. Tycker det är bra att hon kämpar som hon gör idag, och jag själv tycker absolut inte att det är något fel på henne! Haha.. kommer ihåg när jag var liten.. Typ dyrkade tjejen! Första gången jag såg Crossroads.. blev kär direkt i den jävla filmen! Hon var verkligen min förebild! Ville se ut som henne, vara henne, allt sånt! Misstolka mig inte, den tiden har passerat, men kanske är därför jag fortfarande tycker hon är vacker och en anledning till att jag tycker att hon ska fortsätta kämpa! Hon är ju bra, right? Hon har alltid vart bra, så varför inte bara, försöka skita i allt och köra sitt egna race?

Keep on going britney!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Britney Spears

 

Någon mer än jag som tycker att Britney spears är så otroligt vacker? Shit. Eller, innan allt hände. Dock så tycker jag att hon fortfarande är lika vacker. Förstår inte direkt vad alla är emot henne för.. Vi alla är människor, hon kraschade, men vem gör inte det i livet? Finns nog ingen som kan leva felfritt eller utan något enstaka problem. Eller utan depressioner någon gång först och främst! Ska hon inte få möta människans hinder, för att hon är känd? Det är ju helt fel. Ska inte hon få rätt till att göra saker i sitt liv, som inte folk ser ner på? Visst, hon rakade av sitt hår, drama drama drama.. Men är väl inte alltid så lätt i kändislivet. Kan fan förstå varför hon blev som hon blev. Hon har ju all rätt i världen, precis som du och jag, att leva sitt liv med sina egna regler. Tycker ärligt talat fortfarande att hon är vacker. Tycker det är bra att hon kämpar som hon gör idag, och jag själv tycker absolut inte att det är något fel på henne! Haha.. kommer ihåg när jag var liten.. Typ dyrkade tjejen! Första gången jag såg Crossroads.. blev kär direkt i den jävla filmen! Hon var verkligen min förebild! Ville se ut som henne, vara henne, allt sånt! Misstolka mig inte, den tiden har passerat, men kanske är därför jag fortfarande tycker hon är vacker och en anledning till att jag tycker att hon ska fortsätta kämpa! Hon är ju bra, right? Hon har alltid vart bra, så varför inte bara, försöka skita i allt och köra sitt egna race?

Keep on going britney!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0