Depression is not a sign for weakness, it's a sign for that we've been strong for too long.


Godmorgon. Ingen skola för mig idag heller. Fått för lite sömn och magen krampar. Känner mig dock jävligt stressad, men jag vet att jag klarar det. Hoppas lärarna är generösa och hjälper mig så mycket dom kan. Annars kommer det skita sig, det vet jag. Men efter att ha pratat med Linnea mår jag ändå lite bättre. För är så hon sa, det är nästa termin som är viktigast, och nästa termin ska jag köra så hårt som möjligt. Ska knappt vara hemma nåååågonting, ska bara jobba på i full fart och vara så effektiv jag kan. Jag kommer klara det här! Snart är det gymnasiet, alltså ett steg närmare min framtid! Kommer gå bra. Det vet jag.
Nu ska jag fortsätta kolla på tv. Sen ta några tabletter och försöka sova. Behöver nog lite sömn. Vi hörs snart! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Depression is not a sign for weakness, it's a sign for that we've been strong for too long.


Godmorgon. Ingen skola för mig idag heller. Fått för lite sömn och magen krampar. Känner mig dock jävligt stressad, men jag vet att jag klarar det. Hoppas lärarna är generösa och hjälper mig så mycket dom kan. Annars kommer det skita sig, det vet jag. Men efter att ha pratat med Linnea mår jag ändå lite bättre. För är så hon sa, det är nästa termin som är viktigast, och nästa termin ska jag köra så hårt som möjligt. Ska knappt vara hemma nåååågonting, ska bara jobba på i full fart och vara så effektiv jag kan. Jag kommer klara det här! Snart är det gymnasiet, alltså ett steg närmare min framtid! Kommer gå bra. Det vet jag.
Nu ska jag fortsätta kolla på tv. Sen ta några tabletter och försöka sova. Behöver nog lite sömn. Vi hörs snart! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0