Down to earth

Godkväll kära vänner! Har ni det mysigt? Själv har jag iallafall det skit mysigt. Sitter i min säng med ett glas kall cola och takidas låt never alone always alone i öronen. Ska säkert även se film snart innan jag går och lägger mig, men med det får vi väl se hur det blir. Vill bara att dagarna ska gå framåt. Känns som om denna dagen har gått skit segt.. Men man ska väl inte klaga antar jag! Man ska inte längta till döden! Iallafall, imorgon är det ju avslutning för min del också. Ska dansa fackeldans på julavslutningen.. kommer bli så bra så! Är så kul också, haha. Och sjukt ballt med 20 tjejer som dansar med eld, kommer bli perfekt! Sen slutar vi tidigt, och då ska jag bara hem och njuta av att vi äntligen har ett tre veckors jullov framför oss! Awesome. Fortfarande ingenaning om vad jag ska göra riktigt, men det får komma sen. heahea. Ska kanske vad jag vet iallafall pierca naveln nästa vecka. Förhoppningsvis! Det skulle bli min kusins julklapp till mig, haha. Gulligt av honom! Dock så hatar jag när folk betalar för mig, och att pierca naveln kostar liksom 400.. Men han sa, Det är du värd gumman.. och vi måste ta hand om varandra, ta igen alla år vi gått miste om osv. Roligt! Så hoppas det blir av snaaart. Är så peppad, haha. Sen fattas bara tatueringen på handleden, men det tar vi om ett år typ. Blir perfekt. Nu ska jag fortsätta mysa lite till och sen ska jag sova. Skriver säkert imorgon när jag kommit hem, för att berätta lite hur det gick med fackeldansen o så ;> Puss


JL<3
12 December, kl. 09:05 | Blogg; http://jesseduvet.blogg.se/

grym blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Down to earth

Godkväll kära vänner! Har ni det mysigt? Själv har jag iallafall det skit mysigt. Sitter i min säng med ett glas kall cola och takidas låt never alone always alone i öronen. Ska säkert även se film snart innan jag går och lägger mig, men med det får vi väl se hur det blir. Vill bara att dagarna ska gå framåt. Känns som om denna dagen har gått skit segt.. Men man ska väl inte klaga antar jag! Man ska inte längta till döden! Iallafall, imorgon är det ju avslutning för min del också. Ska dansa fackeldans på julavslutningen.. kommer bli så bra så! Är så kul också, haha. Och sjukt ballt med 20 tjejer som dansar med eld, kommer bli perfekt! Sen slutar vi tidigt, och då ska jag bara hem och njuta av att vi äntligen har ett tre veckors jullov framför oss! Awesome. Fortfarande ingenaning om vad jag ska göra riktigt, men det får komma sen. heahea. Ska kanske vad jag vet iallafall pierca naveln nästa vecka. Förhoppningsvis! Det skulle bli min kusins julklapp till mig, haha. Gulligt av honom! Dock så hatar jag när folk betalar för mig, och att pierca naveln kostar liksom 400.. Men han sa, Det är du värd gumman.. och vi måste ta hand om varandra, ta igen alla år vi gått miste om osv. Roligt! Så hoppas det blir av snaaart. Är så peppad, haha. Sen fattas bara tatueringen på handleden, men det tar vi om ett år typ. Blir perfekt. Nu ska jag fortsätta mysa lite till och sen ska jag sova. Skriver säkert imorgon när jag kommit hem, för att berätta lite hur det gick med fackeldansen o så ;> Puss


JL<3
12 December, kl. 09:05 | Blogg; http://jesseduvet.blogg.se/

grym blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0