fo hilvede

Dagens diss: Svamp i underlivet

Yap, och det var detta jag menade i förra inlägget. Det var sån salva, Pevaryl, som mamma köpt åt mig på apoteket. Som tur var vet jag hur det fungerar, eftersom jag vart med om det förut i 6an typ, och även använt denna salvan förut. Den är jävligt effektiv, så jag hoppas fan att det går bort snart! Orkar inte. Känner faktiskt att jag inte vill finnas mer, nu när jag har det. Sen känner man sig sjuk, febrig till exempel.. Känns jätte äckligt. Sen kan man inte sova på nätterna heller. Igår sov jag en timma, så jag var hur trött som helst sen i skolan. Hatar detta. Läste att man kan få det av att man ätit antibiotika, och det var ju dom tabletterna jag mådde så dåligt av, som jag fick av läkaren. Så det är säkert därför jag fått det igen.. Jävla skit säger jag.. Ni som inte vart med om det, ni kan vara lyckliga. Håll tummarna på att ni aldrig får det heller, för det är en mardröm. Svullet är det också samt att det kliar o svider som fan, så kan ju knappt gå heller.. och eftersom man är tvungen varje dag att gå, är det ett rent helvete. Hatar min sits just nu. Vill bara att det ska försvinna! Det ska försvinna helt efter en vecka står det på salvan, men vem orkar vänta en vecka.. Kommer vara död innan dess.. Åh.. Suck. Hoppas ni tycker synd om mig nu hörni! Håll tummarna för mig nu, att det går bort snabbare än någonsin!! Behöver lite stöd känner jag. Blä!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

fo hilvede

Dagens diss: Svamp i underlivet

Yap, och det var detta jag menade i förra inlägget. Det var sån salva, Pevaryl, som mamma köpt åt mig på apoteket. Som tur var vet jag hur det fungerar, eftersom jag vart med om det förut i 6an typ, och även använt denna salvan förut. Den är jävligt effektiv, så jag hoppas fan att det går bort snart! Orkar inte. Känner faktiskt att jag inte vill finnas mer, nu när jag har det. Sen känner man sig sjuk, febrig till exempel.. Känns jätte äckligt. Sen kan man inte sova på nätterna heller. Igår sov jag en timma, så jag var hur trött som helst sen i skolan. Hatar detta. Läste att man kan få det av att man ätit antibiotika, och det var ju dom tabletterna jag mådde så dåligt av, som jag fick av läkaren. Så det är säkert därför jag fått det igen.. Jävla skit säger jag.. Ni som inte vart med om det, ni kan vara lyckliga. Håll tummarna på att ni aldrig får det heller, för det är en mardröm. Svullet är det också samt att det kliar o svider som fan, så kan ju knappt gå heller.. och eftersom man är tvungen varje dag att gå, är det ett rent helvete. Hatar min sits just nu. Vill bara att det ska försvinna! Det ska försvinna helt efter en vecka står det på salvan, men vem orkar vänta en vecka.. Kommer vara död innan dess.. Åh.. Suck. Hoppas ni tycker synd om mig nu hörni! Håll tummarna för mig nu, att det går bort snabbare än någonsin!! Behöver lite stöd känner jag. Blä!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0