Home sweet home, eller?

 

Okej, jo, faktiskt lite. Inte för att jag haft tråkigt, för har verkligen vart skit mysigt hos Ronja! Men vart så sliten, trött och känt mig sjuk. Problem med att andas osv. Men vi har haft massa kul. Vet inte hur mycket vi skrattat! Sen har vi även haft grymt mysigt. Ätit godis, sett film, rökt vattenpipa, druckit, köpt cola, gått, väntat på bussar och tåg hur länge som helst.. massvis! Vart underbart. Helst att vara hemifrån också, ohoho. Sen idag träffade jag Linnea, alltid lika roligt att träffa henne. Är så bra så! Köpte iallafall två par trosor och en lila dragkedjs tröja, as mysig. haha! Kanske slänger in bild på det sen.. Om jag orkar förstås.. haha! Och just det ja, i fredags var ju alla niorna ute i göteborg! Såg först en teater, Kött. Den var awesome. Fick mig massa skratt, åh. Var så roligt att komma ut lite, slippa tänka på skit och må dåligt, o få vara ute och umgås med underbara människor och underbara lärare. Hade så roligt så. Sen efter teatern åkte vi till Liseberg. Åt julbord o lite skojs. Träffade även Linns pojkvän Kristoffer. Sen mötte jag Ronja och dom andra åkte till sitt. Så vart en jävligt händelserik helg kan jag ju säga! Men vart trevligt. Dock väldigt skönt att vara hemma igen nu efter allt, bara mysa och ta det lugnt. I sin ensamhet. Saknar daniel. Saknar att kramas, pussas o massa sånt, åh. Suck. Såg massa i Göteborg idag som var precis som jag och daniel var förut.. As mysigt att kolla på, men sjukt jobbigt.
Iallafall, enough said about that. Nu ska jag fortsätta kolla på Fear factor, senare LA inc, och sen lyssna på musik och slappa.
Vi hörs kanske senare, eller imorgon. Puss

 

Hur kan man vara i ett rum fullt av folk men ändå känna sig så ensam?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Home sweet home, eller?

 

Okej, jo, faktiskt lite. Inte för att jag haft tråkigt, för har verkligen vart skit mysigt hos Ronja! Men vart så sliten, trött och känt mig sjuk. Problem med att andas osv. Men vi har haft massa kul. Vet inte hur mycket vi skrattat! Sen har vi även haft grymt mysigt. Ätit godis, sett film, rökt vattenpipa, druckit, köpt cola, gått, väntat på bussar och tåg hur länge som helst.. massvis! Vart underbart. Helst att vara hemifrån också, ohoho. Sen idag träffade jag Linnea, alltid lika roligt att träffa henne. Är så bra så! Köpte iallafall två par trosor och en lila dragkedjs tröja, as mysig. haha! Kanske slänger in bild på det sen.. Om jag orkar förstås.. haha! Och just det ja, i fredags var ju alla niorna ute i göteborg! Såg först en teater, Kött. Den var awesome. Fick mig massa skratt, åh. Var så roligt att komma ut lite, slippa tänka på skit och må dåligt, o få vara ute och umgås med underbara människor och underbara lärare. Hade så roligt så. Sen efter teatern åkte vi till Liseberg. Åt julbord o lite skojs. Träffade även Linns pojkvän Kristoffer. Sen mötte jag Ronja och dom andra åkte till sitt. Så vart en jävligt händelserik helg kan jag ju säga! Men vart trevligt. Dock väldigt skönt att vara hemma igen nu efter allt, bara mysa och ta det lugnt. I sin ensamhet. Saknar daniel. Saknar att kramas, pussas o massa sånt, åh. Suck. Såg massa i Göteborg idag som var precis som jag och daniel var förut.. As mysigt att kolla på, men sjukt jobbigt.
Iallafall, enough said about that. Nu ska jag fortsätta kolla på Fear factor, senare LA inc, och sen lyssna på musik och slappa.
Vi hörs kanske senare, eller imorgon. Puss

 

Hur kan man vara i ett rum fullt av folk men ändå känna sig så ensam?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0