If you love someone, set them free.. If they come back, it was meant to be.



Fy vad trött jag är. Vart en helt okej skoldag, men fy. Kom också hem en timma senare, än vad vi fick sluta. Ovärt. Dagen började med att jag stressade mig till skolan, höll ärligt talat på att tappa andan så mycket jag stressade. Pågrund av att jag är sjuk osv, mina luftrör är tilltäpta och att jag kanske har något sorts astma, så gjorde det ju allt mycket värre. Glömde min medicin hemma också, den jag skakar så mycket av.. haha! Men gick ju, och kom inte försent. För sen fick jag ju reda på att vi började senare. Så hade inte behövt stressa så mycket, great.. Alltid ska det hända mig! Sen iallafall gick vi ner och såg lucia, som var skit tråkigt. Dom kunde inte ens sjunga eller hänga med dom stackarna. Sen när vi kom upp fick vi lussekatter (som var skit torra och smakade bröd) och en appelsin festis.. Sög ju. Haha (y . Sen hände ju mer denna dagen, men kände att det tog stopp här. Orkar inte skriva mer, haha. Bara flög i mig. Fan vad trött jag är. Trött på att skriva också.. Ska vila o äta något, see ya!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

If you love someone, set them free.. If they come back, it was meant to be.



Fy vad trött jag är. Vart en helt okej skoldag, men fy. Kom också hem en timma senare, än vad vi fick sluta. Ovärt. Dagen började med att jag stressade mig till skolan, höll ärligt talat på att tappa andan så mycket jag stressade. Pågrund av att jag är sjuk osv, mina luftrör är tilltäpta och att jag kanske har något sorts astma, så gjorde det ju allt mycket värre. Glömde min medicin hemma också, den jag skakar så mycket av.. haha! Men gick ju, och kom inte försent. För sen fick jag ju reda på att vi började senare. Så hade inte behövt stressa så mycket, great.. Alltid ska det hända mig! Sen iallafall gick vi ner och såg lucia, som var skit tråkigt. Dom kunde inte ens sjunga eller hänga med dom stackarna. Sen när vi kom upp fick vi lussekatter (som var skit torra och smakade bröd) och en appelsin festis.. Sög ju. Haha (y . Sen hände ju mer denna dagen, men kände att det tog stopp här. Orkar inte skriva mer, haha. Bara flög i mig. Fan vad trött jag är. Trött på att skriva också.. Ska vila o äta något, see ya!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0