Inget bättre för mig!

1. Höger- eller vänsterhänt: Vänsterhänt.

 

2. Humör just nu: trött: Trött/Sliten, Glad

 

3. Favoritgodis: Oj, svårt. Men en utav dem är choklad, definitivt!

 

4. Är det nåt du inte äter: När vi ändå är inne på choklad så, choklad med typ, likör i? Fyfan! Eller sån aladin.. hate it.

 

5. Kläder just nu: Stor t-shirt, Underkläder

 

6. Musik just nu: Westlife - Safe

 

7. Vad sa du senast: "Okej, bra."

 

8. Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Oj, ingenaning..

 

9. Sommarplaner: Bara leva livet och umgås med dem jag tycker om!

 

10. Fisk eller badkruka: Både och.

 

11. Saft eller alkohol: Båda. Dock inte så förtjust i saft..

 

12. Hur många kuddar sover du med: I sängen jag fyra. Men den fjärde ligger mest åt sidan, så tre då.

 

13. Favoritväder: Sol och värme, med fläktande vind! Så det inte blir fööör varmt, haha. Det är perfekt.

 

14. Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Pojkvän, sovsäck och datan!

 

15. Spelar du nåt instrument: Nej. Men skulle vilja lära mig gitarr mera!

 

16. Morgon- eller nattmänniska: Kvälls.

 

17. Sparare eller slösare: Sparare. Men slösar när jag har råd eller när jag verkligen, vill ha något. Haha!

 

18. Bästa film: Finns ju hur många som helst!

 

19. Tror på liv på andra planeter: Nej. Men vem vet?

 

20. Kommer du ihåg din första kärlek: Min första riktiga kärlek ja, åh.

 

21. Älskar du henne/honom fortfarande: Älskar honom idag, imorgon och föralltid. Daniel Sheybani.

 

22. Har du några homosexuella vänner: Nope!

 

23. Tror du på mirakel: Absolut!

 

24. Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Varför inte?

 

25. Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja!


26. Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte. Är något vackert, som varenda människa på denna planet förtjänar!

 

27. Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2, en pojke och en flicka!

 

28. Bio eller promenad: Båda!

 

29. Är du kittlig: Ibland.. haha

 

30. Snarkar du? Mjo, har ju hört det. Men är isåfall när jag är förkyld och andas med munnen!

 

31. Stjärntecken? Lejon.

 

32. Rädd för insekter? Rädd och rädd.. Tycker dem är äckliga! Iallafall vissa.

 

33. Äckligaste insekten: Spindlar!

 

34. Största svaghet: Att jag aldrig riktigt tror på mig själv. Fullt ut. Mitt dåliga självförtroende helt enkelt!

 

35. Det här är jag bra på: Lyssna!

 

36. Bästa bok? Första twilight boken. Kommer ihåg hur kär jag blev, haha!

 

37. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna flyga, och se in i framtiden kanske?

 

38. Vad vill du jobba som? Frisör/Stylist, typ..

 

39. Chips, morötter eller godis? Godis och chips. Morötter var faktiskt längesen jag åt.. haha!

 

40. Pizza eller hamburgare? Hamburgare. Fast beror på.

 

41. Skriver du dagbok? Bloggen isåfall.

 

42. Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har redan piercing i läppen. Måndag blir det piercing i naveln, och om något år blir det tatuering! Så, yep!

 

43. Stökigt eller välstädat? Ska ha det så jag trivs! Alltid skönast med välstädat!

 

44. Gungar du på stolen? Nej. Kanske hemma i köket, om jag har tråkigt. Haha!

 

45. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Osäkert alltså.

 

46. Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster

 

47. Är du rädd för blod? Nej

 

48. Saltar du på maten? När det behövs, ja!

 

49. Gillar du att sjunga? Verkligen! Sjunger hela tiden, haha. Dock hade det vart roligare om det lät bra också! Men, träning ger färdighet säger dem ju..

 

50. Anser du att du är stark? Nej, gör jag inte. Men ibland! Fast fysiskt, haha.. är jag la inte så stark!

 

51. Brukar du sola? På sommaren, ja. Men inte för mycket, så tråkigt efter ett tag..

 

52. Vad gör du om du får hicka? Håller andan tills jag får panik. Vips, så är den borta!

 

53. Röker du? Nej

 

54. Snusar du? Nope

 

55. Använder du knark? Nejnej

 

56. Kaffe, te eller inget? Inget.

 

57. Har du en besatthet? Njae, inte vad jag kan komma på nu.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Inget bättre för mig!

1. Höger- eller vänsterhänt: Vänsterhänt.

 

2. Humör just nu: trött: Trött/Sliten, Glad

 

3. Favoritgodis: Oj, svårt. Men en utav dem är choklad, definitivt!

 

4. Är det nåt du inte äter: När vi ändå är inne på choklad så, choklad med typ, likör i? Fyfan! Eller sån aladin.. hate it.

 

5. Kläder just nu: Stor t-shirt, Underkläder

 

6. Musik just nu: Westlife - Safe

 

7. Vad sa du senast: "Okej, bra."

 

8. Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Oj, ingenaning..

 

9. Sommarplaner: Bara leva livet och umgås med dem jag tycker om!

 

10. Fisk eller badkruka: Både och.

 

11. Saft eller alkohol: Båda. Dock inte så förtjust i saft..

 

12. Hur många kuddar sover du med: I sängen jag fyra. Men den fjärde ligger mest åt sidan, så tre då.

 

13. Favoritväder: Sol och värme, med fläktande vind! Så det inte blir fööör varmt, haha. Det är perfekt.

 

14. Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Pojkvän, sovsäck och datan!

 

15. Spelar du nåt instrument: Nej. Men skulle vilja lära mig gitarr mera!

 

16. Morgon- eller nattmänniska: Kvälls.

 

17. Sparare eller slösare: Sparare. Men slösar när jag har råd eller när jag verkligen, vill ha något. Haha!

 

18. Bästa film: Finns ju hur många som helst!

 

19. Tror på liv på andra planeter: Nej. Men vem vet?

 

20. Kommer du ihåg din första kärlek: Min första riktiga kärlek ja, åh.

 

21. Älskar du henne/honom fortfarande: Älskar honom idag, imorgon och föralltid. Daniel Sheybani.

 

22. Har du några homosexuella vänner: Nope!

 

23. Tror du på mirakel: Absolut!

 

24. Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Varför inte?

 

25. Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja!


26. Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte. Är något vackert, som varenda människa på denna planet förtjänar!

 

27. Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2, en pojke och en flicka!

 

28. Bio eller promenad: Båda!

 

29. Är du kittlig: Ibland.. haha

 

30. Snarkar du? Mjo, har ju hört det. Men är isåfall när jag är förkyld och andas med munnen!

 

31. Stjärntecken? Lejon.

 

32. Rädd för insekter? Rädd och rädd.. Tycker dem är äckliga! Iallafall vissa.

 

33. Äckligaste insekten: Spindlar!

 

34. Största svaghet: Att jag aldrig riktigt tror på mig själv. Fullt ut. Mitt dåliga självförtroende helt enkelt!

 

35. Det här är jag bra på: Lyssna!

 

36. Bästa bok? Första twilight boken. Kommer ihåg hur kär jag blev, haha!

 

37. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna flyga, och se in i framtiden kanske?

 

38. Vad vill du jobba som? Frisör/Stylist, typ..

 

39. Chips, morötter eller godis? Godis och chips. Morötter var faktiskt längesen jag åt.. haha!

 

40. Pizza eller hamburgare? Hamburgare. Fast beror på.

 

41. Skriver du dagbok? Bloggen isåfall.

 

42. Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har redan piercing i läppen. Måndag blir det piercing i naveln, och om något år blir det tatuering! Så, yep!

 

43. Stökigt eller välstädat? Ska ha det så jag trivs! Alltid skönast med välstädat!

 

44. Gungar du på stolen? Nej. Kanske hemma i köket, om jag har tråkigt. Haha!

 

45. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Osäkert alltså.

 

46. Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster

 

47. Är du rädd för blod? Nej

 

48. Saltar du på maten? När det behövs, ja!

 

49. Gillar du att sjunga? Verkligen! Sjunger hela tiden, haha. Dock hade det vart roligare om det lät bra också! Men, träning ger färdighet säger dem ju..

 

50. Anser du att du är stark? Nej, gör jag inte. Men ibland! Fast fysiskt, haha.. är jag la inte så stark!

 

51. Brukar du sola? På sommaren, ja. Men inte för mycket, så tråkigt efter ett tag..

 

52. Vad gör du om du får hicka? Håller andan tills jag får panik. Vips, så är den borta!

 

53. Röker du? Nej

 

54. Snusar du? Nope

 

55. Använder du knark? Nejnej

 

56. Kaffe, te eller inget? Inget.

 

57. Har du en besatthet? Njae, inte vad jag kan komma på nu.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0