Jullov

Fackeldansen gick bra, bortsett från att i slutet satte en av tjejerna eld i håret på mig.. haha. Helt plötsligt kom vaktmästaren med en handduk över huvudet på mig, gash, vad rädd jag blev. Var som tur var inte mycket, för det slutade brinna väldigt fort. Tror inte ens det syns, men gud så mitt hjärta bultade! Sen luktar det skit nu.. luktar verkligen bränt. haha.. fy! Sen fick jag Vg i engelska och bild, resten G.. men det tar jag igen nästa termin. Detta är ju bara termins betyg.. nästa år gäller. Så får se till att hålla dessa betygen också, och även höja mig då. Kommer nog gå skapligt bra. Hoppas jag får ny styrka nu på lovet så jag kan få mer Vg! Kanske även något Mvg? ;> oho..


JL<3
12 December, kl. 12:45 | Blogg; http://jesseduvet.blogg.se/

sv; tack! :)

skulle du kunna rösta på min lovebasket? :/<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Jullov

Fackeldansen gick bra, bortsett från att i slutet satte en av tjejerna eld i håret på mig.. haha. Helt plötsligt kom vaktmästaren med en handduk över huvudet på mig, gash, vad rädd jag blev. Var som tur var inte mycket, för det slutade brinna väldigt fort. Tror inte ens det syns, men gud så mitt hjärta bultade! Sen luktar det skit nu.. luktar verkligen bränt. haha.. fy! Sen fick jag Vg i engelska och bild, resten G.. men det tar jag igen nästa termin. Detta är ju bara termins betyg.. nästa år gäller. Så får se till att hålla dessa betygen också, och även höja mig då. Kommer nog gå skapligt bra. Hoppas jag får ny styrka nu på lovet så jag kan få mer Vg! Kanske även något Mvg? ;> oho..


JL<3
12 December, kl. 12:45 | Blogg; http://jesseduvet.blogg.se/

sv; tack! :)

skulle du kunna rösta på min lovebasket? :/<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0