Love

"Att vara kär ska vara enkelt, tycker man. Men att behålla den känslan är en helt annan! Kärlek kräver att man är ödmjuk och att man behandlar den ömt.. Det är inte alltid det enklaste.. Man måste vara uppriktigt och alltid tänka på tvåsamheten, annars kan man förlora den, fortare än man anar. Bara för att man älskar någon innebär det inte att det är enkelt, tvärtom.. Det blir snarare mer komplicerat än när man är ensam om livet. Men när man har funnit den personen man vill dela resten av sitt liv med, ska man hålla i den hårt, man ska vårda sin relation och alltid tänka på att kompromissa. Kommunikation är lika med A och O men likaså passion.. Men med tiden tinar passionen lite och då är det viktigt att man fortfarande visar de tre vackra orden "jag älskar dig" i allt man gör."

Läste detta på en blogg och tyckte det lät så himla bra. Jag själv har lite problem med kärleken just nu, och det är ett skäl till att jag inte bloggat så mycket som jag i vanliga fall brukar. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Men det är så det är.. Iallafall, om du, daniel, läser detta, så vill jag bara säga att jag älskar dig. Hur det än blir, så älskar jag dig. Alltid gjort o kommer alltid att göra. Men hur som helst, håller med henne i allt hon förklarade i texten. Det är verkligen så det är. Men man ska aldrig sluta kämpa. Inte om man har något så fint som vissa har. Som jag har. Men ja, allt kan inte alltid gå som man hoppats. Det blir bra, det är de jag intalar mig just nu. Och jag tror faktiskt på det, på ett eller annat sätt, så kommer det bli bra. Hur det än blir liksom.

Jag ska försöka komma igång med bloggandet igen iallafall.. det kan jag löva. Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Love

"Att vara kär ska vara enkelt, tycker man. Men att behålla den känslan är en helt annan! Kärlek kräver att man är ödmjuk och att man behandlar den ömt.. Det är inte alltid det enklaste.. Man måste vara uppriktigt och alltid tänka på tvåsamheten, annars kan man förlora den, fortare än man anar. Bara för att man älskar någon innebär det inte att det är enkelt, tvärtom.. Det blir snarare mer komplicerat än när man är ensam om livet. Men när man har funnit den personen man vill dela resten av sitt liv med, ska man hålla i den hårt, man ska vårda sin relation och alltid tänka på att kompromissa. Kommunikation är lika med A och O men likaså passion.. Men med tiden tinar passionen lite och då är det viktigt att man fortfarande visar de tre vackra orden "jag älskar dig" i allt man gör."

Läste detta på en blogg och tyckte det lät så himla bra. Jag själv har lite problem med kärleken just nu, och det är ett skäl till att jag inte bloggat så mycket som jag i vanliga fall brukar. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Men det är så det är.. Iallafall, om du, daniel, läser detta, så vill jag bara säga att jag älskar dig. Hur det än blir, så älskar jag dig. Alltid gjort o kommer alltid att göra. Men hur som helst, håller med henne i allt hon förklarade i texten. Det är verkligen så det är. Men man ska aldrig sluta kämpa. Inte om man har något så fint som vissa har. Som jag har. Men ja, allt kan inte alltid gå som man hoppats. Det blir bra, det är de jag intalar mig just nu. Och jag tror faktiskt på det, på ett eller annat sätt, så kommer det bli bra. Hur det än blir liksom.

Jag ska försöka komma igång med bloggandet igen iallafall.. det kan jag löva. Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0