Natti

Godnatt mina vänner! Vart en toppen dag, ändå ifall jag nästan bara legat i sängen idag också. Imorgon kommer iallafall syster hit och förgyller min dag, haha. Roligt. Så hela familjen ska väl bara mysa och se film eller tv och senare ska vi ju såklart spela wii, som rosie förmodligen tar med sig! Får se om resten av familjen är med då dock, haha.. Tror det bara blir jag och rosie, kanske jesper. Sen på fredag är det ju julafton! Tror faktiskt inte jag kommer skriva mer tills dess och kanske inte ens efter det. För efter julafton, på lördag, så kommer kusinen Mathias och hans familj kanske hit. Sen sticker jag kanske till Daniel! Så säger det här, ifall vi inte hörs liksom, God jul på er! Ha en underbar jul, hoppas ni får mycket fint! Puss!




ilhana gromilic
12 December, kl. 10:49 | Blogg; http://ppinkbbosnier.blogg.se/

Godmorgon,ha en trevlig torsdag :)

ilhana gromilic
12 December, kl. 12:55 | Blogg; http://ppinkbbosnier.blogg.se/

Desamma hörru =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Natti

Godnatt mina vänner! Vart en toppen dag, ändå ifall jag nästan bara legat i sängen idag också. Imorgon kommer iallafall syster hit och förgyller min dag, haha. Roligt. Så hela familjen ska väl bara mysa och se film eller tv och senare ska vi ju såklart spela wii, som rosie förmodligen tar med sig! Får se om resten av familjen är med då dock, haha.. Tror det bara blir jag och rosie, kanske jesper. Sen på fredag är det ju julafton! Tror faktiskt inte jag kommer skriva mer tills dess och kanske inte ens efter det. För efter julafton, på lördag, så kommer kusinen Mathias och hans familj kanske hit. Sen sticker jag kanske till Daniel! Så säger det här, ifall vi inte hörs liksom, God jul på er! Ha en underbar jul, hoppas ni får mycket fint! Puss!




ilhana gromilic
12 December, kl. 10:49 | Blogg; http://ppinkbbosnier.blogg.se/

Godmorgon,ha en trevlig torsdag :)

ilhana gromilic
12 December, kl. 12:55 | Blogg; http://ppinkbbosnier.blogg.se/

Desamma hörru =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0