Nighty night

If i die young, bury me in sand
Lay me down on a bed of roses
Sink me in the river at dawn
Send me away with the word of a love song



 


 

Tänkte jag kunde vara snäll och bjuda på en fin dikt som rimmar, en ball bild och en mysig låt av Justin Bieber nu efter att dom senaste inläggen jag skrivit bara har vart jobbiga och inte alls roliga. Tror ingen har tyckt om att läsa bloggen de senaste dagarna. Men vad gör man? Ska kolla massa avsnitt av unga mödrar nu tänkte jag och sen försöka sova faktiskt. Om det nu kommer funka.. Tar alltid ett jävla tag nu för tiden pågrund av, ni vet vad. Vill inte ens säga namnet. Haha! Känns lite bättre nu eftersom jag ligger ner och inte tänkt på det ett tag. Är värst efter jag tagit salvan, då det svider och kliar som fan. Hate it. Men imorgon är det fredag iallafall. Känns härligt. Ska inte till skolan. Det går inte. Istället ligger jag imorgon hemma i sängen och dör ut. Usch. Stackars mig.. Men ne hörni, ni får sova så gott så hörs vi!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Nighty night

If i die young, bury me in sand
Lay me down on a bed of roses
Sink me in the river at dawn
Send me away with the word of a love song



 


 

Tänkte jag kunde vara snäll och bjuda på en fin dikt som rimmar, en ball bild och en mysig låt av Justin Bieber nu efter att dom senaste inläggen jag skrivit bara har vart jobbiga och inte alls roliga. Tror ingen har tyckt om att läsa bloggen de senaste dagarna. Men vad gör man? Ska kolla massa avsnitt av unga mödrar nu tänkte jag och sen försöka sova faktiskt. Om det nu kommer funka.. Tar alltid ett jävla tag nu för tiden pågrund av, ni vet vad. Vill inte ens säga namnet. Haha! Känns lite bättre nu eftersom jag ligger ner och inte tänkt på det ett tag. Är värst efter jag tagit salvan, då det svider och kliar som fan. Hate it. Men imorgon är det fredag iallafall. Känns härligt. Ska inte till skolan. Det går inte. Istället ligger jag imorgon hemma i sängen och dör ut. Usch. Stackars mig.. Men ne hörni, ni får sova så gott så hörs vi!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0