Nothing 2 dooo

Åh, ligger i sängen och myser fortfarande. haha. Skönt att slippa gå till skolan i detta vädret o så. Precis rengjort min piercing också, på rätt sätt! Igår tog jag ju bara ljummet vatten på hålen och satte medel över där bara. Men man skulle tydligen tvätta hela piercingen med ljummet vatten, ta några droppar av medlet i handen så att det började ludda upp och ta på heeela alltet. Smycket, inuti smycket, hålen då såklart. Så ställde mig i duschen och gjorde detta. Känns verkligen as bra nu iallafall och den är så jävla snygg! Kan inte sluta kolla på den i spegeln ibland, haha! As nöjd. Hur som helst.. Idag ska jag inte hitta på något alls. Bara ligga här i sängen och mysa rent ut sagt. Så det ska va! Är fortfarande sjuk också och känner att min hals börjar hålla på och jävlas med mig igen, så kanske lika bra att jag bara ligger här idag. Får hitta på något att göra dem andra dagarna! På torsdag kommer ju Rose-marie hit, min syster. Så ska vi spela wii, kolla skräckfilm och ha en allmänt awesome systerkvälll! Sen sover hon över här och är med på fredag, för då är det julafton! Sen efter en vecka är det nyår. Känner att det är mycket dessa veckor, as bra ju! Nyår är det fezt. Haha! Antagligen här hemma. Daniel ska ju vara med i år igen, så kommer bli kanon.
Vad ska ni göra på nyår?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Nothing 2 dooo

Åh, ligger i sängen och myser fortfarande. haha. Skönt att slippa gå till skolan i detta vädret o så. Precis rengjort min piercing också, på rätt sätt! Igår tog jag ju bara ljummet vatten på hålen och satte medel över där bara. Men man skulle tydligen tvätta hela piercingen med ljummet vatten, ta några droppar av medlet i handen så att det började ludda upp och ta på heeela alltet. Smycket, inuti smycket, hålen då såklart. Så ställde mig i duschen och gjorde detta. Känns verkligen as bra nu iallafall och den är så jävla snygg! Kan inte sluta kolla på den i spegeln ibland, haha! As nöjd. Hur som helst.. Idag ska jag inte hitta på något alls. Bara ligga här i sängen och mysa rent ut sagt. Så det ska va! Är fortfarande sjuk också och känner att min hals börjar hålla på och jävlas med mig igen, så kanske lika bra att jag bara ligger här idag. Får hitta på något att göra dem andra dagarna! På torsdag kommer ju Rose-marie hit, min syster. Så ska vi spela wii, kolla skräckfilm och ha en allmänt awesome systerkvälll! Sen sover hon över här och är med på fredag, för då är det julafton! Sen efter en vecka är det nyår. Känner att det är mycket dessa veckor, as bra ju! Nyår är det fezt. Haha! Antagligen här hemma. Daniel ska ju vara med i år igen, så kommer bli kanon.
Vad ska ni göra på nyår?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0