Shake it baby, shake it

Sitter och fixar mina naglar just nu, faktiskt. Haha! Så fint så. Köpte fransk manikyr förut på Ica maxi, hoho. Tur man har långa naglar så man kan sitta och mixtra med dem. Alltid roligt. Ser nästan ut som lösnaglar.. och faktiskt fått den frågan hur många gånger som helst, men icke. Det är 100% äkta! Haha. Iallafall så var vi ju i stan. Var inne på elgiganten där Jesper fick en julklapp, och jag köpte rosa högtalare till min dator. Dem såg så fina och lockande ut. Dem liksom, skrek på mig att köpa dem! Haha, så det gjorde jag! Efter det så gick vi in på Maxi och köpte lite mat. Blev tacos! Sen även mitt nagelack och en ny mascara. I needed it!
Så har väl min dag sett ut antar jag! Nu ska jag bara fortsätta fixa mina naglar och ta det lugnt. Har bara hunnit med första handen än så länge, så ska fortsätta med andra. Sen ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på tv eller på någon utav filmerna jag laddat ner. As naize. Så, så ser det ut! Imorgon ska jag iväg till Göteborg och först träffa Linnea och gå runt och skojsa ett tag, sen drar vi och möter pappa vid Tribe där jag ska ta hål i naveln. Awesooome.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Shake it baby, shake it

Sitter och fixar mina naglar just nu, faktiskt. Haha! Så fint så. Köpte fransk manikyr förut på Ica maxi, hoho. Tur man har långa naglar så man kan sitta och mixtra med dem. Alltid roligt. Ser nästan ut som lösnaglar.. och faktiskt fått den frågan hur många gånger som helst, men icke. Det är 100% äkta! Haha. Iallafall så var vi ju i stan. Var inne på elgiganten där Jesper fick en julklapp, och jag köpte rosa högtalare till min dator. Dem såg så fina och lockande ut. Dem liksom, skrek på mig att köpa dem! Haha, så det gjorde jag! Efter det så gick vi in på Maxi och köpte lite mat. Blev tacos! Sen även mitt nagelack och en ny mascara. I needed it!
Så har väl min dag sett ut antar jag! Nu ska jag bara fortsätta fixa mina naglar och ta det lugnt. Har bara hunnit med första handen än så länge, så ska fortsätta med andra. Sen ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på tv eller på någon utav filmerna jag laddat ner. As naize. Så, så ser det ut! Imorgon ska jag iväg till Göteborg och först träffa Linnea och gå runt och skojsa ett tag, sen drar vi och möter pappa vid Tribe där jag ska ta hål i naveln. Awesooome.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0