Slut på det "roliga"

Slut på julafton! Mysigt så länge det varade. Fick lite blandat. Bas högtalare osv till min dator, parfymer (En DKNY äpple av min syster och en annan + bodylotion av mina föräldrar), två par mjuka tjockstrumpor i röd och svart av rosie, 300kr av farmor och nya hörlurar till min ipod av rosie. Var väl det! Nöjd. haha. Har vuxit ifrån alla julklappar man fick innan osv. Nu tycker jag inte det spelar någon roll med julklappar överhuvudtaget. Lite överskattat. Bara få en massa.. Det är förresten dagens diss också. Bortskämda fjortisar i första hand, men även också bara bortskämda folk. Såg t.ex en dotter med sin mamma på kungsmässan när jag och rosie var där, fyfan, man bara såg hur det stank "bortskämd fjortis" från henne OCH hennes mamma. Sjukt vad jag stör mig på sånt. Nyttigt att lära sina barn att dem kan få allt dem vill ha, Skit bra! Pft. Det värsta är att dem är så ego också. Tänker endast på sig själva. Har dem det bra har alla bra. Suuuuck. Typ dem som får, 3000-5000 eller så av sina föräldrar t.ex? Och är i min ålder eller yngre. Fucked up. Visst om man har stor släkt man får några hundra av så det blir så stor summa tillsammans, men inte annars.. Det tycker jag bara är sjukt. Men men. Vissa är ju sånna. Jävla snobbar! Helst här i onsala. Kolla runt och kolla, vem är INTE bortskämd i detta jävla området man bor i? Hittar ni typ en, så får ni pris. Lovar. Ni får mina 300kr jag fick av farmor. Haha. Varenda unge här är bortskämd. Plus att deras föräldrar är precis likadana.. Skamligt. Aja, nu ska jag väl sluta lägga mig i, klaga på deras uppfostran och vara irriterad och istället fortsätta kolla på min film. Är typ som, american pie. Nästan. Verkar vara på den nivån iallafall. haha, fifaen! Såg dock en urgullig film förut som heter "Love at first hiccup" Så himla charmig film. Fick mig även ett par sköna skratt. Så till er som tycker om romantiska komedier, CHECK IT OUT! Sov så gott! Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Slut på det "roliga"

Slut på julafton! Mysigt så länge det varade. Fick lite blandat. Bas högtalare osv till min dator, parfymer (En DKNY äpple av min syster och en annan + bodylotion av mina föräldrar), två par mjuka tjockstrumpor i röd och svart av rosie, 300kr av farmor och nya hörlurar till min ipod av rosie. Var väl det! Nöjd. haha. Har vuxit ifrån alla julklappar man fick innan osv. Nu tycker jag inte det spelar någon roll med julklappar överhuvudtaget. Lite överskattat. Bara få en massa.. Det är förresten dagens diss också. Bortskämda fjortisar i första hand, men även också bara bortskämda folk. Såg t.ex en dotter med sin mamma på kungsmässan när jag och rosie var där, fyfan, man bara såg hur det stank "bortskämd fjortis" från henne OCH hennes mamma. Sjukt vad jag stör mig på sånt. Nyttigt att lära sina barn att dem kan få allt dem vill ha, Skit bra! Pft. Det värsta är att dem är så ego också. Tänker endast på sig själva. Har dem det bra har alla bra. Suuuuck. Typ dem som får, 3000-5000 eller så av sina föräldrar t.ex? Och är i min ålder eller yngre. Fucked up. Visst om man har stor släkt man får några hundra av så det blir så stor summa tillsammans, men inte annars.. Det tycker jag bara är sjukt. Men men. Vissa är ju sånna. Jävla snobbar! Helst här i onsala. Kolla runt och kolla, vem är INTE bortskämd i detta jävla området man bor i? Hittar ni typ en, så får ni pris. Lovar. Ni får mina 300kr jag fick av farmor. Haha. Varenda unge här är bortskämd. Plus att deras föräldrar är precis likadana.. Skamligt. Aja, nu ska jag väl sluta lägga mig i, klaga på deras uppfostran och vara irriterad och istället fortsätta kolla på min film. Är typ som, american pie. Nästan. Verkar vara på den nivån iallafall. haha, fifaen! Såg dock en urgullig film förut som heter "Love at first hiccup" Så himla charmig film. Fick mig även ett par sköna skratt. Så till er som tycker om romantiska komedier, CHECK IT OUT! Sov så gott! Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0