Something you will never touch and always deny

Ja, gud, så fort dagen har gått. Har inte gjort någonting alls, haha. Bara legat och lyssnat på musik i sängen. Fast skönt det också faktiskt. Igår var jag ju ute som en dåre i kylan och försökte komma med mina tåg osv. Nu är jag iallafall inne i värmen, oho. Säger inte att jag ångrar igår, för det var definitivt värt det, haha. Men fyfan vad kallt det var! Och har ju bara snöat mer och mer sen dess, så tacksam för att jag inte behöver gå ut idag faktiskt! Snart dags att sova igen hörni. Haha, vilket liv man lever, tycker ni inte? Äsch, jag klagar inte. Detta är soft!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Something you will never touch and always deny

Ja, gud, så fort dagen har gått. Har inte gjort någonting alls, haha. Bara legat och lyssnat på musik i sängen. Fast skönt det också faktiskt. Igår var jag ju ute som en dåre i kylan och försökte komma med mina tåg osv. Nu är jag iallafall inne i värmen, oho. Säger inte att jag ångrar igår, för det var definitivt värt det, haha. Men fyfan vad kallt det var! Och har ju bara snöat mer och mer sen dess, så tacksam för att jag inte behöver gå ut idag faktiskt! Snart dags att sova igen hörni. Haha, vilket liv man lever, tycker ni inte? Äsch, jag klagar inte. Detta är soft!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0