Söndag

Godmorgon! Faktiskt stolt över mig själv att jag vaknade halv ett idag. Bara! Eftersom jag och Daniel pratade i telefon till sex.. haha! Men var hur mysigt som helst. Oho. Vet inte hur många timmar vi pratade! Men måste väl vart 5-6 där också. Men så det ska va! Heahea. Snart ska jag, mamma och pappa iallafall ta en trip ute på stan och checka julklappar! Hade inget bättre för mig här hemma, så därför vill jag följa med! Kan hjälpa dem med lite till min lillebror, kusin, osv. As bra. Sen blir det väl julstädning här hemma och senare ikväll ska jag glutta på några filmer jag laddat ner. Skönheten och odjuret t.ex.. haha! Kände mig för att vara barnslig och gå bakåt i tiden. Var ju trots allt en favorit film en gång i tiden! Och var så längesen, så får bli ett litet barnfilms maraton! As nice. Ni får ha en awesome dag, så kanske vi hörs sen? Ciao bella's!


Inte långt kvar till Julafton! Har ni önskat er något speciellt?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Söndag

Godmorgon! Faktiskt stolt över mig själv att jag vaknade halv ett idag. Bara! Eftersom jag och Daniel pratade i telefon till sex.. haha! Men var hur mysigt som helst. Oho. Vet inte hur många timmar vi pratade! Men måste väl vart 5-6 där också. Men så det ska va! Heahea. Snart ska jag, mamma och pappa iallafall ta en trip ute på stan och checka julklappar! Hade inget bättre för mig här hemma, så därför vill jag följa med! Kan hjälpa dem med lite till min lillebror, kusin, osv. As bra. Sen blir det väl julstädning här hemma och senare ikväll ska jag glutta på några filmer jag laddat ner. Skönheten och odjuret t.ex.. haha! Kände mig för att vara barnslig och gå bakåt i tiden. Var ju trots allt en favorit film en gång i tiden! Och var så längesen, så får bli ett litet barnfilms maraton! As nice. Ni får ha en awesome dag, så kanske vi hörs sen? Ciao bella's!


Inte långt kvar till Julafton! Har ni önskat er något speciellt?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0