Svamp suger.

Mår verkligen dåligt både fysiskt och psykiskt pågrund av den här skiten.. JAG ORKAR INTE! Känns verkligen inte som jag vill leva, när jag har det här. Jag lovar, det är verkligen så hemskt! Ömmar som fan, kliar o svider like craaaazy, svullet, kan inte gå eller sitta! Gråter gör jag också. Varför jag? Igen?! Åh, så jävla typiskt. Så jävla jobbigt. SÅ JÄVLA ONÖDIGT! Ska aldrig äta antibiotika igen, ska inte ha sex på ett tag, och ska inte ta på mig själv alls efter svampen är borta. Inget sexuellt och ingen medicin! Absolut inte. Och ska vara extra försiktig, från och med nu. Aldrig mer att jag ska få svamp.. Seriöst, då sätter jag ett slut på livet. Vill inte lida mer! För är verkligen det jag gör, LIDEEEER!
Döh, jag ser dig! Sitt där o skratta du.. men bara vänta tills du en gång får svamp. Då är det jag som skrattar åt dig. Då är det jag som har sex, kan sitta riktigt, kan gå, och kan ligga o njuta i sängen o sova riktigt, för att jag inte känner någonting utan allt bara känns som vanligt. Medans DU sover en timma varje natt, medans DU gråter och medans DU håller på o dö inombords..

jävla skit. fan. helvete.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Svamp suger.

Mår verkligen dåligt både fysiskt och psykiskt pågrund av den här skiten.. JAG ORKAR INTE! Känns verkligen inte som jag vill leva, när jag har det här. Jag lovar, det är verkligen så hemskt! Ömmar som fan, kliar o svider like craaaazy, svullet, kan inte gå eller sitta! Gråter gör jag också. Varför jag? Igen?! Åh, så jävla typiskt. Så jävla jobbigt. SÅ JÄVLA ONÖDIGT! Ska aldrig äta antibiotika igen, ska inte ha sex på ett tag, och ska inte ta på mig själv alls efter svampen är borta. Inget sexuellt och ingen medicin! Absolut inte. Och ska vara extra försiktig, från och med nu. Aldrig mer att jag ska få svamp.. Seriöst, då sätter jag ett slut på livet. Vill inte lida mer! För är verkligen det jag gör, LIDEEEER!
Döh, jag ser dig! Sitt där o skratta du.. men bara vänta tills du en gång får svamp. Då är det jag som skrattar åt dig. Då är det jag som har sex, kan sitta riktigt, kan gå, och kan ligga o njuta i sängen o sova riktigt, för att jag inte känner någonting utan allt bara känns som vanligt. Medans DU sover en timma varje natt, medans DU gråter och medans DU håller på o dö inombords..

jävla skit. fan. helvete.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0