Vad händer när en svensk blir rånad...

av en invandrare?.. Han blir arg, knyter sina nävar i fickorna, går hem, sätter sig på datorn, går in på flashback, letar upp tråden "integration och invandrare" och skriver arga mail och diskuterar händelsen om och om igen!

Vad händer om en invandrare blir rånad av en svensk? Han följer efter tjuven, väntar tills det blir mörkt utanför hans hus och attackerar sen hans fönster med sten och skriker "din mamma" ..


Humor folk, humor.
Nu är jag iallafall ganska vaken. Vaknade vid halv två typ, men bara för att jag somnade vid sju. Annars hade jag nog vaknat vid sju, eller åtta. Suger. Idag är det iallafall fredag! Det betyder idol. Tror dock inte det blir lika mysigt idag eftersom jag knappt kan sitta och massa skit. Men men.. Är man människa så är väl det här smällarna man får ta. ._. . Har legat i sängen hela tiden, och ska fortsätta med det. Är nog på det sättet som det kan bli bättre. Sen ska mamma köpa ny salva åt mig.. den andra funkar inte. Blir bara värre. Läste även mycket på internet och stod att den skulle vara bättre än den jag har nu. Är det någon som rekommenderar något eller har råd att ge mig? Använt Pevaryl men ska köpa Canesten istället.. bra eller dåligt? Tacksam för svar!
Ha en bra helg!


therese
12 December, kl. 18:16 | Blogg; http://fogelholk.blogg.se/

HAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Vad händer när en svensk blir rånad...

av en invandrare?.. Han blir arg, knyter sina nävar i fickorna, går hem, sätter sig på datorn, går in på flashback, letar upp tråden "integration och invandrare" och skriver arga mail och diskuterar händelsen om och om igen!

Vad händer om en invandrare blir rånad av en svensk? Han följer efter tjuven, väntar tills det blir mörkt utanför hans hus och attackerar sen hans fönster med sten och skriker "din mamma" ..


Humor folk, humor.
Nu är jag iallafall ganska vaken. Vaknade vid halv två typ, men bara för att jag somnade vid sju. Annars hade jag nog vaknat vid sju, eller åtta. Suger. Idag är det iallafall fredag! Det betyder idol. Tror dock inte det blir lika mysigt idag eftersom jag knappt kan sitta och massa skit. Men men.. Är man människa så är väl det här smällarna man får ta. ._. . Har legat i sängen hela tiden, och ska fortsätta med det. Är nog på det sättet som det kan bli bättre. Sen ska mamma köpa ny salva åt mig.. den andra funkar inte. Blir bara värre. Läste även mycket på internet och stod att den skulle vara bättre än den jag har nu. Är det någon som rekommenderar något eller har råd att ge mig? Använt Pevaryl men ska köpa Canesten istället.. bra eller dåligt? Tacksam för svar!
Ha en bra helg!


therese
12 December, kl. 18:16 | Blogg; http://fogelholk.blogg.se/

HAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0