27 FEBRUARI

eftersom jag inte har något annat speciellt att skriva än att jag snart ska till stan med min kära amanda och ha mysigt, så får det bli en lista! haha, hope u don't mind

ALLA BRUDAR, SKA GÖRA TESTET!
KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS,
ALKOHOL, DÅLIGA TIDER.


KÄRLEK:
Är du kär just nu? - yezzz
Har du någon kille just nu?- världens bästa :)!
Har du dumpat någon?- yeah, men var ändå inget seriöst. bah typ, jag gillar dig, ska vi bli ihop? okeeey.  haha! inget allvarligt :)
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull  - nej, det tror jag inte.
Vem kramade du senast? - daniel <3
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - haha, vilken jävla fråga. klart inte!

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - kan ju inte säga att jag är dålig, men inte jätte bra heller.
Har du bra betyg?- dom duger. :)
Har du fått göra om ett prov någongång? - haha, ja
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - klart ;o haha
Sköter du dej i skolan? - yeah
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - ja
Haft mobilen på lektionstid? - ja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - si. eller skäll o skäll, tyyp


FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - inklusive mig är vi fyra. sen syster med, men hon bor ej hemma
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - yeah
Trivs hemma? - jarå!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - hm, vet inte
Har skrikit och slagit din mamma? - aldrig slagit, om inte på skoj då! haha
Har fått en rejäl utskällning på sistond? - no
Har kallat någon i din familj för idiot, cp, osv.? - yeah
Vem betyder mest för dej i din familj? - rosie, i think. alla! :)
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - guess so <:


VÄNNER:
Du har vänner? - ne, jag är en mobbad typ.  haha, klart jag har :)
Vem/vilka var du med sist? - daniel <3
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - ja!
Är det okej att ha kill-kompisar? - varför skulle det inte? ;o haha. knas frågor
Har du pussat någon av dina kompisar? - si
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - haha, nej
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - inte blivit av med maybe, men glidit ifrån


FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - nä
Putar med läpparna på kort? - haha, nej. inte putar, men .. gör miner typ ;o dont know
Tar kort på dina bröst? - nej! xD haha, lol.
Använder foundation på läpparna? - yeah, men dämpats
Super dej packad varje helg? - haha, nej
Ditt hår e knallblont? - ney, b-b-brownie is the shit!

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - ja
När drack du alkohol senast? - vet inte. ett tag sen.
Vem drack du med? - Daniel :3
Vad var det för sorts alkohol? - captain morgan + cola ;o typ.
Brukar du dricka alkohol? - nej, inte ofta
Har du druckit öl? - ja
Tycker du om öl? - helt okej.


Dåliga tider:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - varierat!
När grät du senast? - typ, 2-3 dagar sedan, tror jag
Du har gråtit över en kille? - haha, omg ja
Vem bråkade du senast med? - småbråk med daniel, antar jag !


ÖVRIGT:
Motto? - lev livet varje dag & var ingen annan än dig själv.
Film? - skrääääck
Lyssnade senast på?- ferras - dont give up



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

27 FEBRUARI

eftersom jag inte har något annat speciellt att skriva än att jag snart ska till stan med min kära amanda och ha mysigt, så får det bli en lista! haha, hope u don't mind

ALLA BRUDAR, SKA GÖRA TESTET!
KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS,
ALKOHOL, DÅLIGA TIDER.


KÄRLEK:
Är du kär just nu? - yezzz
Har du någon kille just nu?- världens bästa :)!
Har du dumpat någon?- yeah, men var ändå inget seriöst. bah typ, jag gillar dig, ska vi bli ihop? okeeey.  haha! inget allvarligt :)
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull  - nej, det tror jag inte.
Vem kramade du senast? - daniel <3
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - haha, vilken jävla fråga. klart inte!

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - kan ju inte säga att jag är dålig, men inte jätte bra heller.
Har du bra betyg?- dom duger. :)
Har du fått göra om ett prov någongång? - haha, ja
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - klart ;o haha
Sköter du dej i skolan? - yeah
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - ja
Haft mobilen på lektionstid? - ja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - si. eller skäll o skäll, tyyp


FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - inklusive mig är vi fyra. sen syster med, men hon bor ej hemma
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - yeah
Trivs hemma? - jarå!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - hm, vet inte
Har skrikit och slagit din mamma? - aldrig slagit, om inte på skoj då! haha
Har fått en rejäl utskällning på sistond? - no
Har kallat någon i din familj för idiot, cp, osv.? - yeah
Vem betyder mest för dej i din familj? - rosie, i think. alla! :)
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - guess so <:


VÄNNER:
Du har vänner? - ne, jag är en mobbad typ.  haha, klart jag har :)
Vem/vilka var du med sist? - daniel <3
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - ja!
Är det okej att ha kill-kompisar? - varför skulle det inte? ;o haha. knas frågor
Har du pussat någon av dina kompisar? - si
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - haha, nej
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - inte blivit av med maybe, men glidit ifrån


FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - nä
Putar med läpparna på kort? - haha, nej. inte putar, men .. gör miner typ ;o dont know
Tar kort på dina bröst? - nej! xD haha, lol.
Använder foundation på läpparna? - yeah, men dämpats
Super dej packad varje helg? - haha, nej
Ditt hår e knallblont? - ney, b-b-brownie is the shit!

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - ja
När drack du alkohol senast? - vet inte. ett tag sen.
Vem drack du med? - Daniel :3
Vad var det för sorts alkohol? - captain morgan + cola ;o typ.
Brukar du dricka alkohol? - nej, inte ofta
Har du druckit öl? - ja
Tycker du om öl? - helt okej.


Dåliga tider:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - varierat!
När grät du senast? - typ, 2-3 dagar sedan, tror jag
Du har gråtit över en kille? - haha, omg ja
Vem bråkade du senast med? - småbråk med daniel, antar jag !


ÖVRIGT:
Motto? - lev livet varje dag & var ingen annan än dig själv.
Film? - skrääääck
Lyssnade senast på?- ferras - dont give up



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0