8 FEBRUARI

tjooo! nyss vaknat upp brevid daniel som vart här i helgen, stannar idag också och följer troligen med på mitt utvecklingssamtal senare ikväll! sen åker han väl hem antar jag, no idea. :) myyys. ska snart gå till skolan. dock inte än, börjar halv tio så ska väl fortsätta göra mig iordning typ, nu! snart lov också, hur bra som helst. och så ska jag vara ledig torsdag/fredag, för det är babys födelsedag och sen åker vi till danmark. looovely. vet inte om jag kommer skriva något på ett tag isåfall, ska vara borta för det första och sen har jag typ aldrig något att skriva längre. så jag vet inte. funderar på att kanske ta en paus från bloggen! vad tycker ni?.. aja, ska fundera på't iallafall! så får vi se vad som händer :)! CIAO!


-There has been a suicide..
-Who's the victim?

-I am..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

8 FEBRUARI

tjooo! nyss vaknat upp brevid daniel som vart här i helgen, stannar idag också och följer troligen med på mitt utvecklingssamtal senare ikväll! sen åker han väl hem antar jag, no idea. :) myyys. ska snart gå till skolan. dock inte än, börjar halv tio så ska väl fortsätta göra mig iordning typ, nu! snart lov också, hur bra som helst. och så ska jag vara ledig torsdag/fredag, för det är babys födelsedag och sen åker vi till danmark. looovely. vet inte om jag kommer skriva något på ett tag isåfall, ska vara borta för det första och sen har jag typ aldrig något att skriva längre. så jag vet inte. funderar på att kanske ta en paus från bloggen! vad tycker ni?.. aja, ska fundera på't iallafall! så får vi se vad som händer :)! CIAO!


-There has been a suicide..
-Who's the victim?

-I am..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0