DAGARNA

hey everyone! var ett tag sedan nu, men som sagt så har jag ju vart borta. kom hem typ, nyss! dagarna hos daniel inklusive danmark har vart helt underbara. tog båten till fredrikshavn (?), skit mysig båt kan jag säga. så satt där o myste och hade skit kul! sen när vi var där störde vi oss på alla danskar, isch! deras språk är pain in the aaaass! haha, fifan. men var nice. och där var vi ungefär två timmar har jag för mig. sen åkte vi hem igen! och på hemvägen gick vi runt o spelade som dårar, treeevligt. satt även och myste vid fönstret! hur bra som helst. sen var det ju alla hjärtans dag idag! aldrig riktigt firat den innan, men blir väl så när man är singel. aldrig haft något så seriöst som jag har nu. känns helt awesome. började med att vi vaknade ganska tidigt, han köpte frukost och så fick jag frukost på sängen, och efter det myste vi och spelade wow! haha. gjorde en egen gubbe kan jag då pinsamt medge. alltid klagat på wow och dom som spelat wow, att dom är nördar o shit, håller fortfarande kvar min åsikt, men var ändå ganska kul att testa på! jag ägde fan ;> haha. sen blev det som vanligt att kolla på entourage klockan 22! vår lilla.. tradition. thih. iallafall, blev inget speciellt idag. vi gjorde det mesta igår! så man kan säga att vi firade den i lördags. då gick vi på bio, såg wolfman! var helt okej. inte sådär, WOW, men helt okej! sen åt vi på en mysig resturang. :) helt underbart. jag har världens bästa pojkvän! och nu är jag här, ensam, utan honom. dissade honom lite för imorgon ska jag umgås med amanda! inte träffats på länge, så ska bli hur kul som helst! får se vad vi hittar på. eftersom vi inte har så mycket pengar så blir det nog att stanna hemma o mysa! sen kommer nog daniel senare på kvällen förhoppningsvis! eller imorgon. han skulle på någon teater intervjuv och se om han kom med i en teater! verkar riktigt kul för honom, så hoppas han kommer med! :) men nu ska jag ta och sova lite, hoppas jag inte tråkat ut er totalt. men tänkte det var dags att uppdatera lite innan det blir föööör längesen! heh. ta hand om er!  puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

DAGARNA

hey everyone! var ett tag sedan nu, men som sagt så har jag ju vart borta. kom hem typ, nyss! dagarna hos daniel inklusive danmark har vart helt underbara. tog båten till fredrikshavn (?), skit mysig båt kan jag säga. så satt där o myste och hade skit kul! sen när vi var där störde vi oss på alla danskar, isch! deras språk är pain in the aaaass! haha, fifan. men var nice. och där var vi ungefär två timmar har jag för mig. sen åkte vi hem igen! och på hemvägen gick vi runt o spelade som dårar, treeevligt. satt även och myste vid fönstret! hur bra som helst. sen var det ju alla hjärtans dag idag! aldrig riktigt firat den innan, men blir väl så när man är singel. aldrig haft något så seriöst som jag har nu. känns helt awesome. började med att vi vaknade ganska tidigt, han köpte frukost och så fick jag frukost på sängen, och efter det myste vi och spelade wow! haha. gjorde en egen gubbe kan jag då pinsamt medge. alltid klagat på wow och dom som spelat wow, att dom är nördar o shit, håller fortfarande kvar min åsikt, men var ändå ganska kul att testa på! jag ägde fan ;> haha. sen blev det som vanligt att kolla på entourage klockan 22! vår lilla.. tradition. thih. iallafall, blev inget speciellt idag. vi gjorde det mesta igår! så man kan säga att vi firade den i lördags. då gick vi på bio, såg wolfman! var helt okej. inte sådär, WOW, men helt okej! sen åt vi på en mysig resturang. :) helt underbart. jag har världens bästa pojkvän! och nu är jag här, ensam, utan honom. dissade honom lite för imorgon ska jag umgås med amanda! inte träffats på länge, så ska bli hur kul som helst! får se vad vi hittar på. eftersom vi inte har så mycket pengar så blir det nog att stanna hemma o mysa! sen kommer nog daniel senare på kvällen förhoppningsvis! eller imorgon. han skulle på någon teater intervjuv och se om han kom med i en teater! verkar riktigt kul för honom, så hoppas han kommer med! :) men nu ska jag ta och sova lite, hoppas jag inte tråkat ut er totalt. men tänkte det var dags att uppdatera lite innan det blir föööör längesen! heh. ta hand om er!  puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0