DEEEATH

förlåt för att min blogg vart stendöd nu några dagar, redan den tredje februari.. sjukt! men inte kunnat blogga, gjort massa annat! för det första, så kom daniel i torsdags förra veckan. efter jag hade jobbat färdigt typ. jag visste absolut ingenting, så blev verkligen jätte chockad! haha, so sweet. puss på älskling. sen stannade han hela helgen, så då kunde jag inte skriva, sen har jag vart med han massa igen. måndag, tisdag & lite idag denna veckan tex. vart jätte mysigt! sen har jag behövt plugga en del, och har en del att göra fortfarande! så himla mycket nu i skolan så det är inte sant. massa i svenska, massa no läxa & prov på fredag nästa vecka, massa i matte, massa i so, massa massa massa! och press i spanskan. våran lärare är fortfarande dum i huvudet! jävla freak. men men! och så var det lite strul med två kompisar i skolan som har problem med varandra. så örjan, våran lärare skulle prata med oss alla.. lite synd att dom ska bråka hela tiden! så fick trösta ebba lite granna, hoppas du mår bättre darling!
och ikväll.. hm.. blir massa plugg förmodligen! sen blir det nog sängen ganska tidigt. är verkligen helt slut. torsdag imorgon också. ska träffa amanda en stund där efter skolan! blir nog perfa. :> tror dock att jag börjar bli sjuk, piss jobbigt. fast inte undra på't.. kommer massa ny snö hela tiden och blir inte varmare direkt! suuuck. hörni.. måste sluta nu, har massa att hinna som sagt. gah, jag pallar inte. aja, måste man så måste man! jag lovar att bli bättre på att uppdatera btw! c:  ehe.

pussss cuties



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

DEEEATH

förlåt för att min blogg vart stendöd nu några dagar, redan den tredje februari.. sjukt! men inte kunnat blogga, gjort massa annat! för det första, så kom daniel i torsdags förra veckan. efter jag hade jobbat färdigt typ. jag visste absolut ingenting, så blev verkligen jätte chockad! haha, so sweet. puss på älskling. sen stannade han hela helgen, så då kunde jag inte skriva, sen har jag vart med han massa igen. måndag, tisdag & lite idag denna veckan tex. vart jätte mysigt! sen har jag behövt plugga en del, och har en del att göra fortfarande! så himla mycket nu i skolan så det är inte sant. massa i svenska, massa no läxa & prov på fredag nästa vecka, massa i matte, massa i so, massa massa massa! och press i spanskan. våran lärare är fortfarande dum i huvudet! jävla freak. men men! och så var det lite strul med två kompisar i skolan som har problem med varandra. så örjan, våran lärare skulle prata med oss alla.. lite synd att dom ska bråka hela tiden! så fick trösta ebba lite granna, hoppas du mår bättre darling!
och ikväll.. hm.. blir massa plugg förmodligen! sen blir det nog sängen ganska tidigt. är verkligen helt slut. torsdag imorgon också. ska träffa amanda en stund där efter skolan! blir nog perfa. :> tror dock att jag börjar bli sjuk, piss jobbigt. fast inte undra på't.. kommer massa ny snö hela tiden och blir inte varmare direkt! suuuck. hörni.. måste sluta nu, har massa att hinna som sagt. gah, jag pallar inte. aja, måste man så måste man! jag lovar att bli bättre på att uppdatera btw! c:  ehe.

pussss cuties



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0