DISGUSTED WITH MYSELF

jag gick in på en viss blogg, och fick en rejäääl fucking tanke. jag förlorade oskulden på värsta sätt, och med värsta person. hur fan kunde jag vara så jävla idiotiskt dum och förlora den med honom!? blir så suuuuuur. och när jag ser tröjan här nedanför så får jag så många minnen. hade den med honom, och jag blir så fuckat äcklad! önskar jag kunde få allt ogjort. med allt jag är! veeerkligen. får paniiiik

ett ord, gah.


If being happy is a struggle
why even bother?


Anonym
02 February, kl. 20:18 | Blogg; http://polsssson.blogg.se/

hej sötnos! vilken fin blogg du har, dig kommer jag nog börja följa :) kika gärna in på min och lämna en liten kommentar! hoppas du haft en bra kväll,kramkram

Anonym
02 February, kl. 19:40 | Blogg; http://polsssson.blogg.se/

hej igen sötnos :) jag har en fråga på bloggen som handlar om otrohet, gå gärna in och skriv din åsikt! vore jätte snällt :) hoppas att du har haft en super bra dag. kramkram

Ebba
02 February, kl. 18:40 | Blogg;

Jag vet att det är svårt älskling men du måste försöka glömma honom, he´s no good.

Jag finns här för dig varje dag bara så du vet, du kan prata med mig om allt. Och tro mig han är verkligen verkligen verkligen EN STOR JÄVLA SKITHÖG. som dessutom inte är så j*vla snygg längre.



sorry malin att jag fick ett litet utbrott me när jag tänker på allt han har gjort dig önskar jag att han kom till skolan så att vi kunde spela ut alla aggro tankar på honom och verkligen förgöra hans psyko.

eller vad tycker du?



p.s i love you<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

DISGUSTED WITH MYSELF

jag gick in på en viss blogg, och fick en rejäääl fucking tanke. jag förlorade oskulden på värsta sätt, och med värsta person. hur fan kunde jag vara så jävla idiotiskt dum och förlora den med honom!? blir så suuuuuur. och när jag ser tröjan här nedanför så får jag så många minnen. hade den med honom, och jag blir så fuckat äcklad! önskar jag kunde få allt ogjort. med allt jag är! veeerkligen. får paniiiik

ett ord, gah.


If being happy is a struggle
why even bother?


Anonym
02 February, kl. 20:18 | Blogg; http://polsssson.blogg.se/

hej sötnos! vilken fin blogg du har, dig kommer jag nog börja följa :) kika gärna in på min och lämna en liten kommentar! hoppas du haft en bra kväll,kramkram

Anonym
02 February, kl. 19:40 | Blogg; http://polsssson.blogg.se/

hej igen sötnos :) jag har en fråga på bloggen som handlar om otrohet, gå gärna in och skriv din åsikt! vore jätte snällt :) hoppas att du har haft en super bra dag. kramkram

Ebba
02 February, kl. 18:40 | Blogg;

Jag vet att det är svårt älskling men du måste försöka glömma honom, he´s no good.

Jag finns här för dig varje dag bara så du vet, du kan prata med mig om allt. Och tro mig han är verkligen verkligen verkligen EN STOR JÄVLA SKITHÖG. som dessutom inte är så j*vla snygg längre.



sorry malin att jag fick ett litet utbrott me när jag tänker på allt han har gjort dig önskar jag att han kom till skolan så att vi kunde spela ut alla aggro tankar på honom och verkligen förgöra hans psyko.

eller vad tycker du?



p.s i love you<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0